{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.008 visninger | Oprettet:

Corgi ører! {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Hvornår rejste ørerne sig på Jeres corgi?
I morgen er vores Charlie 15 uger og hans ene øre rejste sig i sidste uge, men efter et par dage er det ligesom faldet lidt ned igen. Charlie's opdrætter mente at de kunne blive op til 4 måneder før begge ører havde rejst sig. Det var meget individuelt hvornår de rejste sig! Men det kommer jo nok for Charlie, han er bare en "late bloomer" smiley

Mvh
Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corgi ører!
  • #1   2. nov 2009 Min Gustav er født d. 28. maj...og begge ører var rejst d. 14. august....

    ....så Gustav må ha' været ca 2 ½ månede.....

    Min kelpies ører rejste sig først da han var ca ½ år.....så det er forskelligt....


  • #2   2. nov 2009 på de 2 kuld jeg har haft, har de næsten alle haft rejst ørerne når de har været 8 uger , det sidste kuld rejste ørerne sig på den ene da den var 5 uger,
    men ellers er de mellem 6 og 8 uger når de begynder at rejse sig, men et par enkelte af dem har været ca 10 uger før begge ører var rejst.
    ved tandskift kan ørerne falde igen, men rejser sig så igen .men fortvivl ikke de fleste corgier rejser deres ører. jeg har kun set et par enkelte med hængeører.


  • #3   3. nov 2009 Gamblers ører stod efter 4 uger.
    Der er mange corgier hvor deres ører ikke kommer op at stå før de er fra 10 uger og fremefter, selv på 5 mdr kan ørerne falde list sammen også komme op igen.
    Det er meget få der får hængeører.


  • #4   4. nov 2009
    Ha Ha det er da urtoligt med gamblers store ører.


Kommentér på:
Corgi ører!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce