{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Information
  • #1   4. nov 2009 Lyder rigtig godt og lader til der er gang i den - super ! smiley

• #2   4. nov 2009 ja, det må man sige. jeg fik jo henvendelser fra brugere som ærgede sig over de ikke kunne hjælpe fordi de bor i jylland, så fik straks fat på min kontaktperson, som vil finde kontakter rundt om i danmark.... super fedt at der er så mange som vil hjælpe..

Som medlem i foreningen skal man sende minimum 4 kasser om året ned til en kontaktfamilie i Bosnien. det svarer til en banankasse og koster 150kr pr kasse. Nogle medlemmer har 1-3 kontakt familier i bosnien, så det er pludselig mange penge, hvis man også skal købe indholdet i kassen, så der sparer de trods alt penge, når tingene bliver doneret af hjælpsomme mennesker som os:-)

• #3   4. nov 2009 Jep, der er en del hjælpsomme jyder også smiley

Ku da godt tænke mig vi var lidt fler i gruppen, men hvordan....
    Har du slået noget op på FB. iøvrigt ?

• #4   4. nov 2009 har også tænkt på det med flere medlemmer, men folk skal selvfølgelig kun blive medlem af gruppen hvis de er interesserede.. og der skal nok komme flere efterhånden som der bliver slået noget op i forummer rundt omkring på HG:-)

Angående FB, vil jeg helt sikkert IKKE slå noget op der. så bliver det for omfattet og det har jeg ikke tid til.. bruger ikke selv facebook så meget, så vil nødigt drage det med ind i.

• #5   21. nov 2009 NÆSTE SENDING RYGER AFSTED I MORGEN:-) DER ER TALE OM 4 FLYTTEKASSER + 4 SÆKKE, SKØNT:-)

Kommentér på:
Information

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce