{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IDAG lørdag d 7.....
  • #1   7. nov 2009 alle lufter vel deres hunde... det er bare ikke altid det lige passer ind i planerne at tage helt ud på nordre...

• #2   7. nov 2009 Jeg regner med at køre derind med Milton her i eftermiddag smiley

• #3   7. nov 2009 jamn Karina....i gamle dage var vi en 10 stykker som mødtes derude i weekenderne og det var så hyggeligt specielt fordi hundene løb og legede og havde det sjovt.........men nu kommer der aldrig et øje derude....og om jeg begriber hvorfor?? men det kan jo være folk vil svare på det..........de ved jo nok hvem jeg snakker om!!

Og om og køre så langt.........jeg synes netop det er skønt og komme et sted hen hvor min hund har det godt blandt andre hunde og om jeg så skulle køre til ålborg........men det er vel bare mig

• #4   7. nov 2009 hehe... jeg kører oz derud, når jeg har bilen i hverdagene, nogen gange tager vi til fussingø i stedet, men oftest nordre... men om lørdagen har vi været til hundetræning, og så er det bette pus bare helt færdig resten af dagen...
    men tror måske vi tager et smut derud imorgen...

Kommentér på:
IDAG lørdag d 7.....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce