mindre hunde - søger modeller {{forumTopicSubject}}
Jeg er igang med at udarbejde mine helt egne designs og har under min tid hvor jeg har syet fundet ud af at han hunde og hun hunde gerne må få forskelligt og kræver forskellige mønstre.
derfor søger jeg nu nogen der har lyst til at stille deres hunde til rådighed hvor jeg kan tage mål og sy modeller op, prøve dem på den pågældne hund og muligvis tage billeder til min hjemmeside også.
søger hunde af mindre racer men søger meget gerne forskellige racer da det også er forskelligt fra race til race hvilke mål de har. og søger gerne gravhunde:D
bor i ikast og kan ikke rigtig køre men kan tage bus og tog til herning og her omkring. så søger hunde i midtjylland.
nogen der har lyst?
jun 2007
Følger: 53 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 411
Se gern jessie om du evt kunne bruge hende
hun er en lille gravhund
vi bor også i ikast
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 477
jun 2007
Følger: 53 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 411
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 81
Hvis du er på facebook, så skriv lige til mig der, så skal jeg sætte dig i kontakt med min veninde derinde - Hun har nemlig en voksen tæve og en ½ år gammel han, begge gravhunde. Hvis jeg kender hende ret, syntes hun det kunne være meget sjovt ;0)
Basse stiller også gerne op hvis du mener at kunne bruge ham til noget.
Men fang mig på Facebook under Maria Brødsgaard, jeg bruger ikke den her side så meget for tiden. Ellers skriv en PB herinde, så ser vi på det...
jul 2007
årh det lyder da bare helt kanon. jeg har tilføjet dig til facebook nu og har skrevet et lille brev.. så håber jeg vi kan finde ud af noget..:D
og basse kan jeg helt sikkert også bruge..:D
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 33
jeg har en shih tzu du gerne må bruge jeg bor i herning og jeg kan godt komme til ikast hvis du vil have det
nov 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 13
jul 2007
årh det vil jeg rigtig gerne bruge. skriver dig op også får du også lige en pb..:D
Laila M
nej det vil jeg gerne..:D skriver også dig op også får du en pb..:D
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 112
Jeg har en Tibetansk Terrier og en Dansk/Svensk Gårdhund. De står gerne til rådighed som modeller, hvis du mangler denne størrelse.
Jeg kan komme til dig!
Anette
jul 2007
jeg har ingen tibetansk terrier endnu har godt nok nogen Dansk/Svensk Gårdhunde men vil meget gerne måle din også så kan jeg få den med i det.:D
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 112
Jeg har et ønske... Kan du lave en regnfrakke til Monty med ben...?? Den lange pels suger MEGET vand!!!
Anette
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Svar: 1
jeg har en miniature grav hund, han på 14 måneder, hvis det var noget...:)
han stiller gerne op til målning hvis du er interesseret..
vi kommer fra Viborg..:)
mindre hunde - søger modeller
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside