mindre hunde - søger modeller {{forumTopicSubject}}
Jeg er igang med at udarbejde mine helt egne designs og har under min tid hvor jeg har syet fundet ud af at han hunde og hun hunde gerne må få forskelligt og kræver forskellige mønstre.
derfor søger jeg nu nogen der har lyst til at stille deres hunde til rådighed hvor jeg kan tage mål og sy modeller op, prøve dem på den pågældne hund og muligvis tage billeder til min hjemmeside også.
søger hunde af mindre racer men søger meget gerne forskellige racer da det også er forskelligt fra race til race hvilke mål de har. og søger gerne gravhunde:D
bor i ikast og kan ikke rigtig køre men kan tage bus og tog til herning og her omkring. så søger hunde i midtjylland.
nogen der har lyst?
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 477
det er nok lidt for langt væk desværre.
jul 2007
vil meget gerne modtage jer som model men har ikke rigtig den store mulighed for at komme til esbjerg:(
jul 2007
jul 2007
årh ville være kanon når du har 5 stk på en gang. er ikke helt klar over hvor aulum ligger men for 5 hunde er jeg villig til at køre lidt..:D
Frøkenen
årh randers er et godt stykke væk når man ikke har bil. men skriv gerne hvis du kommer her ned omkring så bruger og også gerne din..:D
jul 2007
ihh lyder da bare kanon..:D skriver alle dine vovser op også må vi lige finde en dag hvor du har tid til at komme forbi med dem.. : )
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 6
mindre hunde - søger modeller
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside