Schæferhunde gruppen

Schæferhunde gruppen

Medlemmer: 94
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
552 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

"problem-hund" "problem-hund"

Hej alle i kloge schæfer mennesker smiley

Håber at i har et par gode råd....
Vi har jo Athos... alle tiders dejlige dreng... skøn med børn.... skøn med jesse og de hunde han kender... men men men...
Meningn var at vi ville træne med ham, og senere evt bruge ham til avl (det er han så blevet for stor til)
vi fik da også startet op på træningen da han var helt bette, men blev nød til at stoppe igen pga meget kraftig vokseværk og en beskadiget sene i den ene skulder....
Dyrlægerne forbød både træning og leg med andre hunde i en lang periode... Det er faktisk først her indenfor de sidste par måneder han er kommet helt på toppen.....

og så kommer problemerne.... Han har jo kun set en håndfuld af hunde (som han nu elsker at lege med) men alle andre er fanden selv og han går helt i selvsving og er ikke til at komme i kontakt med.... Han gør dem ikke noget (de få gange det er smuttet)
Men det gør jo så at ingen tør lade deres hund hilse....
Og kan kun forestille mig mareridtet ved at tage ham med på en træningsplads smiley

har i et godt råd til hvad vi kan gøre...? ved ikke om det er en god ide, bare at smide ham ud i det?

han skal trænes og bruges.. (efter min mening)

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "problem-hund"
  • #1   24. nov 2009 okay tak for inputtet det vil vi prøve

• #2   24. nov 2009 det skal jeg huske og det skal prøves imorgen for det er lidt træls det her
    for han er jo godheden selv

• #3   25. nov 2009 fruit- det må bestemt prøves.... og se om guf kan fange hans opmærksomhed, når nu vi andre ikke kan...(skal nok over i en oksemørbrad for kiks er ligemeget he he ) ligemeget hvor åndssvagt man står og ter sig...sjovt billede der egentlig... he he

vi går heller ikke ind for at hundende skal lege med alt og alle... men de få der kommer på besøg og min fars ude på gården, kan han også godt med.

det er de udfald der er et problem. og det bliver heller ikke nemt at træne en hund der opfører sig sådan.... smiley

• #4   25. nov 2009 hej glarbo.
    vi har prøvet idag med hundegodbider da vi var ude på tur
    der stod en hund bag en hæg som begyndte at gø,så frem med kiksene og aflede athos det virkede da en smule men der er lang vej endnu.mvh michael

• #5   28. nov 2009 hejsa...ville lige fortælle at jeg var ude at gå med athos i dag sammen med papdatteren.... og han var bare så sød.... han så to andre hunde uden at han sagde et pip... han kiggede noget, men sagde ingenting...
    vi har før undret os over at han kun skaber sig tosset når michael er med, og har fået at vide af et par stykker´, at det er fordi han føler sig "sej" sammen med far..... men ved ikke om der er noget om det?

han er en helt anden når han går med mig.....

• #6   28. nov 2009 hov... mvh Tine *GG*

Kommentér på:
"problem-hund"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce