{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kender du galastop?
  • #1   25. nov 2009 har ikke brugt det ved nogle har de var glade for det når deres tæve var falsk gravid det stopped at mælken løb

• #2   25. nov 2009 Hej. Jeg kender det godt og har også selv brugt det. Har været fin tilfreds med det, det gjorde hvad det skulle. Dog bruger jeg det ikke mere da min hund er blevet steriliseret, da dyrlægen og jeg mente at den falske drægtighed var for voldsom for Mille og påvirkede hende alt alt for meget. Hun kunne godt bare have forsat på galastop, men man kan først starte med det når hunden har systomerne, og virker først efter en uge, mener jeg. Det kommer helt an på hvor slemt tæven er "angrebet" og påvirket af det. Hvis tæven helen tiden for meget sekret/mælk i kirtlerne kan det give betændelse og muligvis kræft siden hen, når det ikke bliver "drukket" af hvalpe. Håber det hjalp lidt.

• #3   25. nov 2009 vi har brugt det et par gange, har haft 2 tæver der fik yver betændelse, og der fik vi Galastop til at stoppe mælke produktionen og det har virket hurtigt og effektivt..

• #4   26. nov 2009 tak for jeres svar smiley
    På hvilket tidspunklt (antal dage efter første blødningsdag) har i brugt det? Hvis I ved og kan huske det :))

• #5   27. nov 2009 Som sagt kan man først bruge det når symtomerne er startet og det er ofte først en mdr efter at løbetiden er overstået.

• #6   27. nov 2009 about my dogs, tak igen. Det jeg tænker på er at så snart produktionen af progesteron stopper/styrtdykker så er det vel for sent. Dvs i mine ører at går der 72 dage fra første blødningsdag så er det for sent at gå i gang med galastop. Således har jeg forstået det. Så altså hvis man giver senere end to måneder fra den dag hunden tror den er parret, vil galastop vel ingen effekt have, vel?
    Håber du forstår hvad jeg mener
    Mvh

• #7   27. nov 2009 Nej nej. Man kan først bruge galastop når hunden har fået symtomerne.
    Galastop er på ingen måde forbyggende. Hunden skal være "syg" før du kan bruge det. Det er det samme med os mennesker hvis vi foreksempelt for halsbetændelse, så for vi pencilin når vi har fået konstateret halsbetændelse, og ikke inden fordi vi måske tror at vi får halsbetændelse om en uge.
    Er du med...?
    Kort og godt hunden skal være falskdrægtig før brugen af galastop og sådan er det ved alle hundens løbetider.

Kommentér på:
kender du galastop?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce