{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Vil ud om natten :0( {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Vi har et kæmpe problem. Kato som blev to år i juli har her den sidste uge været ved at tage livet af os. der er ingenting om dagen men når vi går i seng begynder han at blive urolig. Han går hen til terresse døren og vil ud og hvis vi ikke lukker ham ud begynder han at lyde som en ulv. Igår begyndte han kl 22.00 og det fortsatte så til kl ca 03.00 og på de 5 timer var han ude ca 5 gange.. vi ved simpelthen ikke hvad det er der sker for han har ikke dårlig mave han vil bare gerne ud.
Jeg kom til at tænke på om det kunne være at der var nogen i nærheden som var i løbetid, men så burde han jo også være sådan om dagen !!!!

Vi går en tur med dem begge inden vi går i seng.
Vi har det ikke for varmt i huset.
Frisk vand står altid fremme
begge vores hunde må gerne sove i sengen hos os :0(

Vi får ingen søvn og er simpelthen lost.

Hvad kan der være galt? Og hvad kan vi evt. gøre så vi igen kan få lidt natte søvn.

Håber i kan hjælpe os lidt på vej.

Mvh Anne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ud om natten :0(
  • #2   26. nov 2009 okay flere måneder puha det var lang tid. det er bare så mærkeligt, bare man vidste hvad det er der er i vejen. man bliver jo helt tosset i bolden.

• #3   26. nov 2009 Desværre får hunde hurtigt dårlige vaner... Det lyder som om Kato har fået en. :o(

Bid i det sure æble - og ignorer hans tiggen om at komme ud.
    Det vil nok være mit bedste råd.

• #4   26. nov 2009 Skal hunden rent faktisk noget når den så kommer ud? Hvis den skal, kunne det måske hjælpe at rykke fodringstidspunktet. Hvis ikke, tror jeg du kunne have ret i at der er løbetid i nabolaget.

At der ikke er noget om dagen, kan jo skyldes at hunden er optaget af andre ting, og derfor først rigtig bliver opmærksom på tæven når det er nat og i er gået til ro

• #5   27. nov 2009 ~* Bimse - nu med 2 dejlige hunde *~ hvis jeg ignorer ham vækker han den lille også er det en hel anden der holder mig vågen :0)

Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen ! Han laver ingenting ude i haven han ligger sig hen på drømmesengen og er der i ca 10 min så vil han ind igen, det er godt nok træls. I nat ville han dog kun ud 2 gange, men hold da op hvor er man bare træt.

Kommentér på:
Vil ud om natten :0(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce