BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
787 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

okseben okseben

Min har været igang på BARF i ca. 3 uger nu, og det kører godt. Han har haft tendens til sart mave, også inden BARF, så vi har gået langsomt frem. Han får pt kallun, kalkun, kylling, kyllingestruber, hestekød.

Har nu fået store okseknogler.. eller kalveknogler... og der er lidt kød på dem.

Han fik et i dag.. og fik lov til at gnaske i ca. 1/2 time... og så tog jeg det fra ham, så han starter stille og roligt.

Hvordan gør/gjorde I det.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  okseben
  • #1   28. dec 2009 Tesla gnasker i de ben hun får så længe hun lyster... Nogen af dem graver hun ned, for så lidt senere at grave dem op igen.... andre gange hun benene tørt for alt kød i løbet af dagen. Jeg smider dem ud når jeg synes de er for ulækre eller endda begynder at lugte. En gang i mellem smider jeg også en stak brugte kødben ud fordi jeg synes hun har rigeligt :o))

• #2   28. dec 2009 Jeg startede ud på samme måde som du med en halv time..

• #3   28. dec 2009 ok.. og tillægsspørgsmålet.. hvor længe kan sådanne ben holde sig i køleskabet. har frosset nogle af dem ned, da jeg fik en del...

• #4   28. dec 2009 Jeg har haft ben liggende i køleskab i op til 1 uge - men så lugter de altså også så kun hundene kan holde dem ud. Men de gnasker dem lystigt i sig. Jeg får ben fra en lokal slagter og fryser dem normalt ned. Hundene får dem så frosne - og det er guf.
    Mine graver også benene ned - og så graves de op og slæbes ind, når jeg ikke er hjemme. Herligt at komme hjem til smiley Men det hører vist med, når man har ude/inde-hunde.

• #5   28. dec 2009 Jeg ville ikke lade dem ligge i køleskab i mere end et døgn eller to.

Jeg har indehund, og hun graver aldrig noget ned, det er lige hen på det tæppe, som hun har lært at bruge som tygge-tæppe

• #6   28. dec 2009 ok.. ja han er jo også lejlighedshund.. så op på tæppet, som han har lært.. ok ja men så fryser jeg da alle ned pånær det han har gnasket i.. måske han kan hygge med det igen i morgen, hvis maven er ok... TAK..

Kommentér på:
okseben

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce