{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Hanhund lugt? Champoo?? {{forumTopicSubject}}

Min hanhund har en hel speciel lugt i forhold til min hunhund. Har hørt at det er typisk hanhunde at lugte sådan?
Tænker bare om der er nogle gode råd omkring en god champoo jeg evt. kunne bruge til min hanhund. Lige nu bruger jeg Kw, og den er super god til chica men ikke til ham syntes jeg.
Syntes det er lidt syndt, da folk nævner hans lugt når de giver ham et kram:0(
Nogle gode råd??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hanhund lugt? Champoo??
  • #1   11. jan 2010 hej
    mi milo lugtede virkelig af hund(våd hund) de første par måneder vi havde ham(fra næsten 7 månedersalderne) og lugten den gik væk af sig selv han bliver sjælent badet men brugte kw hvalpe shampo hvor jeg synes han duftede af shampoen stærkt og i lang tid, ville lige spørge om det Melvin? og hvis det er, om det han har dario fra kennel tierra del fuego på stamtavlen? tror nemlig det milo nevø?
    mvh Milo, salto og lea

• #2   12. jan 2010 ved ikke om det er normalt, vi har ikke observeret nogen speciel lugt, hverken før eller efter kastration.

• #3   12. jan 2010 Jeg syntes også på et tidspunkt at Guincho lugtede lidt, men det er gået over igen.
    Kan det mon være noget med hormonerne i forbindelse med puberteten?

Jeg kan anbefale
    (link fjernet)

Den øverste faste sæbe, formet som et kødben: Soap in a roap er mild og lækker og allergivenlig

Kommentér på:
Hanhund lugt? Champoo??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce