Pitbull tillades,igen,år 2009. {{forumTopicSubject}}
Men det oplyser medierne ikke om i den såkaldte debat,da det ikke passer i det som de portrætterer,og den historie de har kogt sammen,som værende sandheden.
Næh,"man" går hellere til det sted,hvor "man" kan give folk det negative indtryk "man" er blevet enig med sig selv om at folk skal have,da "man" jo selv er årsagen/ophav til alt massehysteriet.
Se nedenstående korte artikel,og spørg hvorfor det kun er den slags"man"fokuserer på,men galant undlader at oplyse om det som står at finde her på siden,og om det er fair?
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/08/14/073637.htm
I Holland har Pitbull været forbudt siden 1993,men med virkning fra Januar 2009,er den blevet tilladt at eje,igen.
Pitbull blev forbudt i Holland,i 1993,da en Pitbull og en Amstaff tilsammen bed en dreng ihjel,og"familliens sorte får"Pitbull,var den eneste som blev straffet for den tragedie.
Begrundelsen for at indføre tilladelse til at igen måtte eje Pitbull er,at antallet af bidskader ikke faldt bare fordi man indførte forbud mod Pitbull.
Efter ny lov,vil alle hunde uanset race,som er til fare for sine omgivelser blive bedømt af eksperter og evt blive aflivet.
SE,DET KALDES JO FAIR OG DEMOKRATISK,OG IKKE EN HOVSA LØSNING SOM DEN DANMARK VEDTOG I 1991 SOM VAR STYRET AF MEDIERNE.
Er ikke blind for at der er problemer med hunde i alle samfund,men hvorfor skal flertallet lide under at et mindretal ikke kan styre frihed,under ansvar?
Italien har fjernet 17 hunderacer fra listen om"farlige hunde",og lavet lov om påbud af mundkurv i byerne.
Samt at ejerne kan straffes,hvis en hund gør skade på nogen eller noget,samt at ejerne selvfølgelig er erstatningspligtige.
Jeg er personligt mod lov om mundkurv,da det sender nogle forkerte signaler til ens omverden,og prøvede det 1 gang på min fhv Pitbull efter at loven kom,og på stedet tog jeg beslutning om at flytte på landet,og den havde aldrig en mundkurv på i et minut i de næste ca 8 år,for det BRØD DEN SIG ABSOLUT IKKE OM,AT FÅ PÅ,SÅDAN!!!!!!!!!!!!!!
Man må i Italien heller ikke eje udstyr som bruges til at træne hunde som politihunde,eller som privat træne hunde i beskyttelse eller politihundearbejde,da det kan misbruges.
Hvad bliver mon det næste,da alt jo kan misbruges?
Lad os forbyde lastbiler,da dem i personvogne kører som de blinde slås
Jeg har ikke løsningen på problemer med hunde og ansvarsløse hundeejere i samfundet,og kan kun sige at jeg ikke er en del af problemet
.Jeg ville bare ikke bryde mig om at gå med håndjern på offentlige steder,bare fordi at jeg er istand til evt at kunne slå nogen.
Skal alle mænd så ikke bare kastreres,da de er potentielle voldtægtsforbrydere,når de opnår den kønsmodne alder?Det kommer nok,senere
Spøg til side,men har intet tilovers for autoriteter og alle de millimeter love de laver som kun indskrænker folks personlige frihed,og fratager folk retten til at tænke og vælge selv.
Desværre er det bare sådan,at de fleste syntes at det er helt iorden i vi bliver tvangsadministreret,fra vugge til grav.
Skal med i historien om Pitbull i Holland,og det har jeg fra en Pitbull ejer i Amsterdam,og er om hvad der så skete da det blev tilladt at eje Pitbull,igen.
Nu er de overalt i de sociale boligbyggerier,og ejes af de samme kedelige typer som tiltrækkes til racen overalt i verden,og skulle man støde på et normalt udseende par som er ude at gå tur med en Pitbull,så er det som regel et forældrepar der passer hunden,imens sønnen er i fængsel.
Det er så sandheden,og om det så var så godt for selve hunderacen at den blev tilladt igen,vil tiden jo vise,men nu er min opgave her slut,da jeg jo har fået peget "synderen" ud i tilfælde af at den Amerikanske Pitbull Terrier igen skulle falde i unåde,i Holland.
Men tilbage til,medierne i Danmark,samt det faktum at man har fået pisket stemningen op blandt bønderne ude på landet,og det eneste der mangler er bare at de farede rundt med høtyve og fakler i hånden,på selvbestaltede heksejagter i nattens mulm og mørke.
Jo,der er sandelig kommet drager og dæmoner til Danmark igen,og her er en artikel om en dragedræber,og medie
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Pitbull tillades,igen,år 2009.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside