{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Kløe ved bagparti {{forumTopicSubject}}

Hej,.

Benson har altid fra jeg fik ham af, nydt at blive kløet på den bagester del af ryggen.
Han nyder det så meget at han ligefrem nipper af glæde.

Han har været ved dyrlægen 2 gange (forkøelse og vacine) hvor dyrlægen selvfølgelig også lavede et sundhedstjek på ham, der var ingen anmærkninger.

Men er det normalt for at mops at klø så meget bagerst på ryggen? Benson kan fx. ikke selv nå derned. Så det kan sagtens være derfor. Men syntes bare det er lidt underligt at det er hele tiden. Altså hvergang man klør ham der bliver han lykkelig fordi det klør så meget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kløe ved bagparti
  • #1   31. jan 2010 Nej det er ikke normalt at de skal klø sig ved berøring - syntes nærmere at det lyder som et parasit angreb feks pels/rovmider, dyrlægen kan tage en såkaldt tape test.

• #2   31. jan 2010 Altså jeg kender en lab der ligefrem bakker hen til folk for at få dem til at klø sig på ryggen lige over halen. Hun bliver SÅÅ saglig af det. Det er hendes totale ynglings nusse sted. Og hun fejler ikke noget. Andet end at hun er en munter lab smiley

• #3   31. jan 2010 selma klør jeg også meget ved halen, når jeg er uden for, da hun har mange løse hår der, hun elsker det, har endnu ikke fundet en børste man kan bruge på en mops, så jeg loppe klør hende,med hænderne

• #4   1. feb 2010 Har du set efter i pelsen helt inde ved huden? Hvis der er nogle hvide skæl, kan det være for meget protein, eller i hvert fald for meget kogt kød. Jeg havde en colli der fik kløe og skæl hvis jeg gav hende for meget kogt kød. Jeg har nu fundet ud af at det bare skulle have været råt, men det vidste jeg jo ikke dengang, så hun levede faktisk af kogt ris og fisk i det meste af sit liv.

• #5   1. feb 2010 Der er intet at se.
    Hverken skæl eller irration. Hans hud er fuldstændig normal.
    Men han fælder? Så det kan måske være fordi det klør?

• #6   1. feb 2010 Og begge gange han var ved dyrlægen, tjekkede dyrlægen hans hud. Og han kunne heller ikke se nogle problemer.

• #7   1. feb 2010 Min mops gør det samme som din. Når man klør hinde på bagparten, bliver hun helt vild, og nipper i min hånd af fryd, tror jeg. Hun syndes det er dejlig. Hun har ingen hud problemer.

Kommentér på:
Kløe ved bagparti

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce