{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling Helle Hallen
  • #1   3. feb 2010 jeg kommer med mine chier..

• #2   3. feb 2010 Jeg kommer med Melvin :0) Det er første gang jeg skal med, så glæder mig meget og også til at møde alle jer andre:0)

• #4   3. feb 2010 Man må heller ikke udstille en drægtig tæve..

• #6   3. feb 2010 hhvor henne ligger den der hal? er meget intresseret i at komme og møde nogle flere chihuahua'er så jeg kan sætte mig bedre ind i racen inden jeg får min egen (:

• #7   3. feb 2010 det ligger ved Varde. Prøv og slå det op på krak.dk så kan du også se hvor lang tid det tager at kører fra dig og dertil..

• #8   3. feb 2010 hvem holder udstilling ??

• #9   3. feb 2010 michelle ..
    øvøv bor på sjælland smiley så det er for langt væk !.
    ved i om man må komme til nogle af de der chi træf for at møde hundene ? syntes det er svært at møde en hund til udstilling

• #10   3. feb 2010 det gør DRU..
    Hmm ja der bliver da ofte holdt træf i grøndalsparken. mener næste gang er d. 19februar.. Du kan skrive til Ann-Sophie herinde fra og spørge hende hvordan det foregår og om du må komme og kigge og snakke med det.

• #11   3. feb 2010 okay tak det vil jeg gøre ! (:

• #12   3. feb 2010 eller meld dig ind i ny chihuahua gruppen herinde, og læs de indlæg der kommer med folks problemer om chierne...

• #13   3. feb 2010 er medlem (;

• #14   3. feb 2010 har læst en masse om chi. har også været til en DKK udstilling for at se en chi ordneligt (: men syntes bare mange vendte ryggen til når man kom for at kigge (: hehe så syntes jeg bedre vil kunne lære om en chi hvis jeg møder den ordneligt og ser hvordan den opfør sig .

• #15   3. feb 2010 Rikke: jaa det kunne jeg have fortalt dig. Det er derfor de kaldes DKK snobber. hehe men sådan er folk ikke i DRU og DDH. (nogle er, men ikke ret mange)

• #16   3. feb 2010 okay (: jamen jeg har skrevet med ann-sophie og jeg kommer måske i febuar og siger hej (: hvis min mor også kan ! (: hehe

• #17   3. feb 2010 Skønntt... at der kommer nogle chiér... bliver bliver helt sikkert hyggeligt.. skal afsted med to mænd, så bliver lidt godt med tøseopbakning.. hehe..

• #18   3. feb 2010 to mænd, er det mennesker eller hundene? hehe

• #19   3. feb 2010 Maria B
    Skal chica ikke udstille?

• #20   3. feb 2010 Michelle: Hvor står det at du ikke må udstille en drægtig tæve????

• #21   4. feb 2010 hmm det har jeg da hørt engang.. Tror det var på en udstilling der var nogle der spurgte. Men hvis man måtte er det da dybt uansvarligt..

• #22   4. feb 2010 Man må gerne udstille en drægtig tæve!!
    Det er da overhovedet ikke uansvarligt...... en drægtig tæve er da noget af det mest naturlige, det er tit tæver i åben klasse som er drægtige....... ikke lige op over men i første trimester af drægtigheden!!
    Den eneste ulempe er at tæven kan se lidt "for tyk" ud og derfor bliver dømt ned, men der er jo også tæver (ligesom mennesker) der bær det så flot at det ikke kan ses før til allersidst......Mitzi blev udstillet 2 gange da hun var drægtig hun nåede endda at blive Tysk National Champion inden hun gik på "barsels orlov" Sidste gang hun blev udstillet var først i dec. og hun fødte hvalpene d. 13 januar!!!!

• #23   4. feb 2010 det er jo så en smags sag. Jeg synes ikke man bør udstille en drægtig tæve, eller udsætte hende for udnødvendigt stress. som det jo er når man er på udstilling. Man kan ikke komme uden om at sådan en udstillings dag tager hårdt på hunden, og når den så samtidig går drægtig. Det kan godt være det er naturligt for en hund at være drægtig, men det er så ikke naturligt at gå på udstilling samtidig.. Men hver sin mening. Jeg kunne aldrig drømme om at tage Selena med på udstilling når hun er blevet parret...

• #24   4. feb 2010 Det er fuldstændig rigtigt at det er hårdt for hunden at være på udstilling, og hvis man har en tæve som ligefrem bliver stresset mener jeg også man skal lade være..... jeg mener iøvrigt at man skal lade være med at udstille en hund hvis den bliver stresset af det!! Mine hunde er ALDRIG stressede når vi er på udstilling, de har deres kasser med tæpper over så de kan få fred og ro når de ikke skal i ringen.

Jeg kommer iøvrigt med begge mine choko. tæver i hvalpe klasse og Damian i unghunde klassen.

Mitzi kommer ikke med, fordi hun har hvalpe, jeg mener nemlig modsat at det er uansvarligt at udstille en tæve som har hvalpe........... Både fordi hun vil blive stresset af at være fra hvalpene, mens hun er i ringen og fordi hvalpene ikke skal udsættes for div. smittefarer som der jo er på en udstilling med mange hunde samlet smiley

• #25   4. feb 2010 Nej det er rigtig nok, mine hunde har heller aldrig stresset ved at være på udstilling, og måske er det mig der er for pylret. Men Selena får lov at blive hjemme når hun går drægtig. Synes også som dig at det er mere uansvarligt at tage dem med hvis de har hvalpe. Der har de jo også hænge patter, og ofte grim pels. Men når hvalpene er over 8-9 uger og er vaccineret første gang synes jeg da det er fin træning at tage dem med så de vænner sig lidt til det.

• #27   4. feb 2010 jeg har også hørt at man ikke må udstille en drægtig tæve.. hvilket jeg syntes er helt fair.. som michelle siger er det unødvendigt at udsætte tæven for mere stress ..

• #28   4. feb 2010 Mette C:;
    Nej har valgt ikke at tage Chica med, hun er aldrig blevet udstillet, og er en sky hund over for fremmede så, tror ikke hun vil være så interesseret i at dommerne skal kigge og røre. HAr aldrig været med til udstilling før, så nu ser og oplever jeg hvordan det er, og så kan jeg vurdere om hun skal med næste gang. Kunne vildt godt tænke mig at udstille hende:0)

• #29   4. feb 2010 Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i har "hørt" at man ikke må udstille en drægtig tæve!! Det står ikke i udstillingsreglerne og der står heller ikke noget om det i uddannelsesmaterialet til hverken ringsekretær eller dommer....... sååååå det er vist noget dem i har "hørt" det fra selv har opfundet smiley :-)

Og igen, INGEN hunde skal udsættes for stress..... heller ikke en ikke drægtig tæve, eller en hanhund for den sags skyld. hvis en hund bliver stresset af at blive udstillet, er det ikke hensigtsmæssigt at bruge den til udstillingshund!!!

• #30   4. feb 2010 Jeg har termin om præcis en uge... og føder dermed senest den 25. februar... vil så gerne med, men ved ikke om jeg tør med sådan en lille ny dreng... men nu får vi afse... kan jo være han banker på snart og kommer ud...
    vi skal jo også lige vænne os til den nye hverdag med en baby, og det samme skal hundene.... men IH hvor jeg savner udstilling.. har ikke været afsted siden oktober da vi var på ferie i november... så krydser fingre for en nem søn som kan sove sig igennem en udstilling enten her i februar elllers i marts.... =)

• #31   4. feb 2010 Iih hvor spændende med en lille ny.. og forstår godt du savner udstilling, det gør jeg godt nok også.. Men der skal desværre tilmeldes og betales inden på lørdag.. der er desværre ingen tilmelding på selve dagen...

• #32   4. feb 2010 puh så har jeg jo faktisk stress på...
    havde jeg egentligt fået afvide :S ammehjernen der allerede er sat ind her.... kan være vi bare kommer og kigger så... ellers så må jeg tålmodigt vente til marts... selvom jeg synes min tålmodighed med at få vores dreng ud er ved at være nået... puh hvor føler man sig som en hval efterhånden, på trods af at jeg har holdt mig til +7 kg indtil nu...

• #33   5. feb 2010 Maria B - uuhh, første udstilling.. skalnokhjælpsågodt jeg kan hvis du får brug for det.. ;O) Måske en god ide at vente hvis hun er en stresset hund.. men øvelse gør mester... ;O)

Michelle; det er to menneskemænd hehe.. nej det var heller ikke til at vide.. smiler stort.. vi har 4 chiér med.. :O)

• #34   5. feb 2010 haha okay... ja det kunne jo både være hundene eller menneskene.. HIhi

• #35   5. feb 2010 Mette C.
    Det er dejligt at vide at man kan hente hjælp:0) Har også Charlotte med mig, som jeg kan støtte mig op af, smiler. Det bliver rigtig spændende :0)

• #36   6. feb 2010 Maria:
    er ingen ørn... men har da været med nogle gange.. :O)
    men glæderm ig til at møde jer og hundene..
    Mvh.

Kommentér på:
Udstilling Helle Hallen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce