704 visninger
|
Oprettet:
youtube^^' {{forumTopicSubject}}
Jeg har netop lige lagt en video en på youtube, og jeg ville bare spørge om i ville se den og måske kommentere ? (;
http://www.youtube.com/watch?v=2lsuvJwxcrk
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 8 Emner: 53 Svar: 432
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 55 Svar: 85
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 31
Dernæst så vil jeg sige at du da vist tager fejl i et par ting.
1) Du ER en rigtig køn pige, specielt dit hår, tror jeg mange piger må være misundelig på! Husk at fortælle digselv det engang imellem.
2) Du mener du ikke har nogen talenter, altså noget du er god til... det lyder da som om du egentlig er rigtig god til at skrive. Det er jo ikke kun om man kan synge, danse el. ligende der tæller. Og vigtigst af alt, er om man nyder det man laver! Jeg er selv elendig måde til at synge, danse osv. men jeg har fundet ud af at jeg er rigtig god til at arbejde med hunde. Og det nyder jeg. Prøv at se ind i dig selv og find ud af hvad du nyder, og så finder du nok også ud af hvad de er god til.
Jeg kan forstå du har nogle ting du går og tænker en del over, fx. din onkel og veninderne i skolen. Jeg synes det kunne være spændende for dig at vise filmen til dine forældre, og spørge dem hvad de synes. Jeg tror I tre kunne få en rigtig god samtale ud af det.
Du ønskes alt held fremover
Trine
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 55 Svar: 85
- Mange, mange gange tak !
youtube^^'
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside