Anmeldelse; Alice I Eventyrland {{forumTopicSubject}}
http://dk.filmtrailer.com/cinema/2665/alice+in+wonderland.html
Så fik den nyeste Tim Burton film premiere. Tim Burton og Johnny Depp arbejder atter sammen og dette er deres 7. film sammen.
Alice I Eventyr handler om at Alice vender tilbage til Eventyrland, hvor Den Røde Dronning har overtaget herredømmet.
Alice er lidt i tvivl om det hele, da hun ikke husker sin første tur til Eventyrland, som hun tror var en drøm. Hun bliver sat ind i tingene af de forskellige figurer i filmen og skaffer Varpe-sværdet og skal slås med en stor drage, for at Den Hvide Dronning atter kan regerer.
Filmen er ret forudsigelig og jeg synes at det er enormt trist at Johnny Depp's rolle som Hattemageren fylder så meget i filmen. Det er lige før at filmen burde hedde Hattemageren i Eventyrland.
Men Anna Hathaway spiller godt som Den Hvide Dronning. En sjov detajle er måden, hendes arme er løftet konstant, fordi hun er så sød og fin.
Aminationerne af de forskellige sjove figurer i filmen er også ganske underholdende.
Jeg vil give filmen 2 stjerner ud af 6.
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
Skal ind og se den med min niece.. Meget rart at vide at man ikke skal skure forventningerne helt i vejret!
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.107
Jeg synes bare at Hattemageren fylder for meget af filmen
Anmeldelse; Alice I Eventyrland
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside