Billeder - King 1 år - ros/ris {{forumTopicSubject}}
Ja, så er vores lille hvalpe-basse pludselig blevet en stor knægt
Han 1 års føs'dag blev fejret med et stort kødben og så en lang tur til stranden i Nyborg - først lidt tid ved Slipshavn og så lidt ved stranden
Og det var sørme en fødselsdag lige efter Kings hoved
Og nu har jeg læst alle de råd/ros/ris, der har været til folk, inkl. mig selv, her i gruppe - og jeg har prøvet at lytte til dem alle for at få taget nogle bedre billeder
Det er blevet til et album i anledningen af "kongens" fødselsdag, og jeg vil meget gerne have al den konstruktive kritik, som I orker at give :o))
Håber I nyder at kigge lidt på dem, for vi nød i aller højeste grad at tage dem
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=51161
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
Jeg ved ikk om det er HG der gør det, men på min skærm ser nogle af billederne lidt mærkelig ud i farverne. Lidt for orange......
Så frem det er noget du selv har lavet, så ville jeg ønske de bare var i naturlige farver
Godt fanget også mange af billederne!
jun 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.113
Billederne er blevet noget mærkeligt efter opload - men det sker jo åbenbart tit... Men lyset i går VAR noget sjovt ved vandet...
Og på mine billeder er vandet også MEGET blå, dog ikke nogen orange-agtige farver.
Jeg har kun lavet rammer, og nogle få af billederne har fået lidt mere kontrast - ellers er de fuld pro natura
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Dejlige billeder, synes dog visse af dem ikke er helt skarpe, men om det er hg´s komprimering, skal jeg ikke kunne sige
jun 2009
Der er nogen af dem, som er knap så skarpe som herhjemme... men et par af dem er også lidt uskarpe her.
Men jeg tror, at så længe jeg stadig er på niveauet "find ud af dit kamera" - som jo IKKE er et spejlrefleks - så kan jeg nok ikke gøre dem skarpere. Men synes dog, at billederne bliver bedre og bedre for hver gang
dec 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 368
Jeg er glad for at se variationen i billederne og at du har været kritisk og sorteret i dem :O)
Ret billederne efter horisontlinier eller lodrette linier.. så vandet ikke løber ud af billedet.
Pas på ikke selv at komme med på billederne når du har solen i ryggen (skygge) :O)
mvh Lars
jun 2009
Ja, det med horisontallinierne har jeg ikke lagt mærke til før nu - men helt klart noget, som jeg skal tænke over fremover
Den store skygge er Lars, som står ved siden af - den så jeg, da jeg fik billederne ind på pc'en, men kunne selv godt li' billedet trods skygge - og nu også den hældende horisont
dec 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 368
Billeder - King 1 år - ros/ris
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside