{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Mira vogter {{forumTopicSubject}}

Jeg vil høre jer andre om I kender til dette - eller ved hvad man kan gøre for at lette lidt på det.

Når Mads ikke er hjemme, har Mira fået en eller anden ide om at det er hende der skal vogte Malous og min ve og vel.

hun ligger ved min side konstant. og ørene er store som paraboler 24/7

Malou kan ligge og sove imens, men Mira bare ligger og små knurre ud i luften indtil Malou så vågner af det og begynder at gø! Indtil man næsten kan se på Malou at hun er en smule forvirret "for hvad filan er det vi gør og knurre af?"

Når Mads træder ind af døren slapper Mira af og så er hun som gele i hans hænder med bugen i vejret og sænket øre og afslappet adfærd....

er det mon noget jeg sender ud der gør at hun føler hun skal passe på os? stoler hun ik på jeg passer på tøsserne?

det er noget hun er begyndt på de sidste 2-3 ugers tid....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mira vogter
  • #2   12. mar 2010 det er altså sært meto

    Men Mira er også Mads hund, så måske det har noget med det at gøre?

    Jeg synes ihvertfald det er dybt sært, for jeg kan sidde helt stille ved compen eller tvet - og så ligger hun bare total anspændt.

    Når jeg prøver at forklare min mand det, griner han bare - og siger jeg gir Mira grå hår før tid :S


  • #4   12. mar 2010 sådan er det også her - fuldstændig som Jeanie
    forskellen er bare at hun er fars hund - det hersker der nada tvivl om!

    Vi har en familie med 2 små drenge som overbo... og de løber og hopper ret meget og til tider meget voldsomt. så det kan høres nede hos os... og det kan Mira slet ik tåle, når vi er alene hjemme. Det er til at blive bims af. For orker jo ik gå at skælde hende ud hele tiden. Så prøver at få hendes opmærksomhed ved at begynde at lave kysse lyde og snake blidt til hende - virker for det meste. Men lige så snart jeg stopper så er Mira på igen smiley


  • #6   12. mar 2010 Charlotte

    nææææh jeg synes det er deeejligt når man har lidt mande fri smiley

    men Mira har haft alene hjemme problemer da hun var hvalp - kan det have noget med det at gøre?

    fx. når mads kommer hjem så tisser mira også af ren glæde over at se ham... jeg har aldrig oplevet at hun tisser når jeg kommer hjem?

    hun er MEGET far syg....


  • #7   12. mar 2010 Jeg skulle lige til at skrive det samme som Charlotte... For det kan nemlig smitte meget af på hundene hvis man selv er usikker...:o)



  • #9   12. mar 2010 sjovt

    for da jeg boede i kbh nv ku jeg ik lide at være alene hjemme..
    her rør det mig nada, her er bare super fred og ro... jeg er ikke engang nervøs hvis jeg skal ud og aften lufte alene smiley

    jeg bor jo ude på "landet" smiley der hvor alle kender alle, skov, mark og strand inde for øjets rækkevidde - så fantastisk!

    så nej jeg er bestemt ik bange for at være alene hjemme her smiley


  • #10   12. mar 2010 Nete

    kan da godt være, at der er noget om - irretere mig grænseløst at min overbo ik tænker over at de har en underbo. Vi har været oppe og løfte pegefingeren af dem, og de sagde at de godt vidste de larmede så de var virkelig kede af det... men det fortsætter bare. Så måske dét blir overført til Mira.

    Malou hyler når jeg ik er hemme siger Mads, men Mira og ham hygger bare derud af. Han oplever hende slet ik som vagtsom.. det er altså sært. Men igen Mira er Mads og Malou er min hund - så det hænger vel sammen smiley


  • #11   12. mar 2010 Charlotte

    det er dét med den underlige underbevidsthed... finurligt


  • #12   12. mar 2010 Hehe,
    Det er sjovt jeg har det lige omvendt, da jeg fik Micki gik jeg ture i Vejle by kl 5 om morgenen det rørte mig ikke.. Men da jeg boede i hus i en landsby var jeg mere utryg ved at gå ude..... Aner ikke hvorfor.....


  • #13   12. mar 2010 Gad vide om Mira kan være falsk drægtig? Toffi var ekstra lydfølsom, og opmærksom i perioden omkring tidspunktet hvor hun skulle "nedkomme" med pivedyr:o)
    Hvordan passer tiden for sidste løb med en eventuel falsk graviditet?


  • #14   12. mar 2010 hendes løb stoppede for en måned tiden... men hun virker nu ik som om hun tror hun er drægtig?

  • #16   12. mar 2010 Det jeg fæstner mig ved er at du skriver at det er startet for 2-3 uger siden, og ikke har været der altid. Men det passer næppe med en falsk drægtighed.
    Men hvorfor lige de sidste 2-3 uger?

    Guincho har fornylig haft en periode hvor han var meget på vagt omkring haven, og gøede ved det mindste derude, også om natten.

    Vi anede ikke hvorfor, og syntes det var en irriterende ny vane.
    Men jeg fandt ud af at det var katte, ræve og sågar dådyr der besøgte haven, mens alt var dækket af sne. Dyrene kunne jo ikke finde mad:(
    En dag så jeg et dådyr stå og spise af naboens ligusterhæk, og vi bor altså midt inde i byen.

    Nå, det var et sidespring:o)





  • #17   12. mar 2010 ha ha ha ha du er så dejlig Vivian smiley


    jeg undre mig også... men startede på mit nye arbejd for 14 dage siden?


  • #18   12. mar 2010 Ahaaa, Mira er jo så pludselig blevet den store pige, når både du og Mads er på job.
    Så hun passer på huset og på lillesøster, mens I er væk. Hun har fået en ny vigtig rolle, hvor det ellers i en periode har været dig der var primus motor / "Storesøster" i det daglige, fordi du gik hjemme.

    Mon ikke det kan hænge sådan sammen?


  • #19   12. mar 2010 jeg tror vi har ramt sømmet!!!


    for nu hvor manden er kommet hjem er Mira væltet i søvn i den stilling hun stod i smiley

    det er altså pudsigt


Kommentér på:
Mira vogter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce