{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

Berta og Hokamix Forte + nøddeolie.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere haft skrevet et indlæg omkring Berta og hendes allergi men for at gøre en lang historie kort er Berta allergisk overfor lager og husstøvmider. Berta bliver råfodret og er nu 1 ½ år gammel, en dejlig fransk Buller.

Hun begyndte pludselig at skælle meget og klø sig ekstremt.

Jeg tænkte og tænkte, og fik hende undersøgt for vandrende skæl. Også det man kalder for Rov-mider. Det havde hun ikke, men dyrlægen mener det skyldes hendes allergi...

Jeg søgte råd herinde og fik et fra en. Hun synes jeg skulle prøve Hokamix forte istedet for NDS K9 vitamin/mineral tilskud og så nøddeolien fra Hokamix istedet for vildtlaksolien.

Det købte jeg, og nu er der gået 14 dage. Berta klør jeg SLET ikke så meget som før. Jeg er allerede nu begyndt at kunne se tydelige positive tegn i pels og hud og håber kun på fortsat fremskridt..

Derudover har jeg taget en HÅRD beslutning smiley Mine 3 hunde har ALTID puttet med mig i min seng og idet min mand arb. om natten og sover om dagen synes jeg det ville være synd at lade dem sove alene et sted både dag og nat! Men jeg var klar over at Berta skulle væk fra den seng pga. husstøvmiderne selvom jeg skifter sengetøj 2 gange om ugen, støvsuger madrasser mm.
Det jeg gjorde var at jeg købte en dejlig stor kravlegård *GGGG* Og så har jeg købt allergidyner. Her sover alle 3 nu og de ELSKER det. Det er deres lille sted smiley Håber dette kan også kan mindste hendes kløe så jeg slipper for at give hende nogen form for medicin..

Jeg har mailet til sælgeren af hokamix for at få en indholdsfortegnelse over urterne, men ingen tilbagemelding, jeg har mailet igen og afventer nu svar. Nogle der har en??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Berta og Hokamix Forte + nøddeolie..
  • #2   28. mar 2010 Tak Jeanette smiley Nu går vi det gode vejr i møde, så håber jeg vi kan finde en dag hvor du kan komme frem med kameraet smiley

  • #3   28. mar 2010 Jeg kender nogle der har en fransk bulldog og har lidt af samme symptomer som beskrevet overnfor. Altså kløe, skæl og nu også meget meget tynd pels, man kan faktisk se huden igennem pelsen. Især på siden. Han bliver fodret med Markus Mühle og får lakseolie hver dag og er desværre nødt til at få en allergi sprøjte hver 3. måned eller oftere. Nu har de indkøbt hokamix snack petit for at se om det kan gøre noget. Men kan det virkelig passe at de skal have en snack pr. kg. Det er 16 stk, det er jo næsten et helt måltid for sådan en lille fyr.
    Er der nogen der har erfaringer med hokamix snacken?????


  • #4   28. mar 2010 Jeg ville råde dem til at give Hokamix Forte, det er til længervariende hudproblemer. Når man har opnået resultat, kan man gå over på den alm. hokamix for at vedligeholde! Dette blev jeg anbefalet af dem der sælger det.

  • #6   29. mar 2010 Lykke Due B - Tak for info. Ja man må sige at det strider noget imod det de oplyser der hvor det er købt. Men det virker mere realistisk.:o))
    Takker


  • #7   29. mar 2010 Og den skal have dobbelt dosis de første 4 uger...

  • #9   29. mar 2010 Hej Karina smiley

    Ja, præcis.. Du var en af dem smiley Det er alletiders, glæder mig til at se om nogle mdr smiley


Kommentér på:
Berta og Hokamix Forte + nøddeolie..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce