{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Så kom der 7 hvalpe {{forumTopicSubject}}

Så kom der hvalpe hos min mor som har kennel Fabulous Choice.
2 chokolade drenge.
1 chokolade pige.
2 chokolade roan drenge.
2 chokolade roan med tan piger.

Det var mig der hjalp tæven under fødslen og det var som altid en fantastik oplevelse.

Men jeg har allerede min farvorit, nam nam siger jeg bare.

I kan se dem her på linket, fordi jeg har ikke billederne så jeg kan sætte dem på hundegalleri. www.123hjemmeside.dk/FabulousChoice/2277132

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom der 7 hvalpe
  • #1   31. mar 2010 De er super skønne, hvilken en er din favorit?? smiley

• #2   1. apr 2010 Hvor er de fine, mange gange tillykke med dem!!!

• #3   1. apr 2010 Tak tak

LYSERØD er min farvorit. Hun er bare lækker og har et godt sind på trods at hun kun er 1½ uge. og så har nu en lækker farve.
    Det er bare svært at skille sig af med hvalpene når man har en farvorit . Men nu må jeg være vant til det for jeg finder jo en ved hvert kuld, ha ha ha.

• #4   6. maj 2010 Jeg har hørt mig omkring i cocker kennel'erne og de har svært ved at komme af med deres hvalpe.

Min mor har ud af 7 hvalpe kun solgt 3 stk og de bliver 7 uger på lørdag.
    (Det har vi aldrig prøvet før)

Jeg kan se at jeg ikke skal havde hvalpe på min Maja til sommer når det er så svært.

Hvad med jer?????

• #5   6. maj 2010 Jeg skal stadig have hvalpe på TIah til sommer og har ingen planer om at udsætte det.

Jeg synes ikke interessen hos mig er faldet men er da godt klar over at der er mange som har svært ved at komme af med deres hvalpe for tiden.

• #6   7. maj 2010 jeg har heldigvis ikke problemer med at komme af med mine hvalpe, faktisk er mit kommende kuld "overtegnet" med 8 reserveringer

• #7   7. maj 2010 Sandie: Må jeg spørge hvorfor du vil have hvalpe på Maja i første omgang når hun er optigen C?

• #8   7. maj 2010 Cantiah - Maja skal jo så bare parres med en optigen a. Så kommer der kun bærer af genet og ikke optigen c.

Vi havde 17 som stod på venteliste til Lunas kuld. og ud af dem er der kun 3 som ville havde en hvalp da hun havde født. Så det gik jo ikke som forventet.

• #9   7. maj 2010 Jo jeg er klar over at der så kun kommer A, jeg tænker bare at det jo skal være en mere end exceptionel god hund for at det er nødvendig at bruge en C i avlen.

Det vigtigste er selvfølgelig at ingen bliver syge.

• #10   7. maj 2010 Jeg kan ikke se at en optigen c hund med a hofter ikke skulle indgå i avl.
    Hvorfor skulle sådan en hund diskes ?
    Så længe at den som skrevet parres med en optigen a så kommer der jo ingen syge hvalpe. Det er jo bare om at avle sig ud af det værre er det jo ikke.
    Og hun er øjenlyst fri, så havde jeg aldrig lavet en optigen test kunne det jo i god tro havde endt galt.

Men jeg syntes nu ikke at a hofter og optigen a er det eneste der må parres på. Jeg holder mig inde for reglerne. Det skal så siges at jeg er fløjtende ligeglad med hvor mange gange en partner hund er udstillet og hvor høje dens præmier er. Jeg vil havde et godt match til min hund af bygning, pels, sind....osv

• #11   7. maj 2010 Jeg skriver jo netop også at det vigtigste trods alt er at ingen hunde bliver syge, men derfor ville jeg nok personligt overveje om jeg ville bruge en C hund da der jo er mange mange A og B hunde herhjemme.

Du har da helt ret at det er til at avle sig ud af ja og jeg synes såmænd heller ikke det er så slemt jeg siger jo bare at jeg nok have set ret kritisk på om det var så fantastisk en hund at det var nødvendigt at bruge den i avlen med C, og som absolut minimum havde jeg i hvert fald sat krav om videre avl på alle disse hvalpe når de sælges da man ikke kan regne med andre er ligeså ansvarlige at teste som man selv er og det er primært med tankerne på eventuelt uansvarlige hvalpekøbere jeg skrev mit indlæg.

PRA-prcd er en meget alvorlig invaliderende sygdom for hundene så derfor synes jeg det er enormt vigtigt

• #12   10. maj 2010 Det er et generelt problem i hele Europa at folk ikke kan komme af med deres hvalpe, så I er ikke alene.

Jeg selv har ikke venteliste, men henviser til andre opdrættere når nogen forespørger på hvalpe. Hvis hvalpekøberne bare vil have en familiehund, så er det for mig ligegyldigt om det er hos mig eller mine veninder, som jeg kan stå indefor, de køber. Jeg ved jo at henvisningerne også går den anden vej når jeg så har hvalpe.

• #13   10. maj 2010 Hvis folk gerne vil have en hund indenfor en eller anden tidsramme så holder jeg heller ikke på dem men henviser til andre opdrættere, men har jeg en henvendelse hvor de gerne vil have fra mig og ikke har noget mod at vente så må de da hjertens gerne det smiley

• #14   10. maj 2010 Selvfølgelig må folk vente, det kan jeg ikke forbyde dem, men skrive dem på liste gør jeg ikke. Er interessen der stadig når hvalpene kommer, så er der nok også en til dem.

• #15   10. maj 2010 Nå på den måde, nej jeg har heller ikke en liste som sådan men jeg forventer da at de løbende viser interesse hvis de stadig vil have en hvalp når de kommer.

• #16   10. maj 2010 Nå ja, og til spørgsmålet om jeg skal have hvalpe eller ej pga sløvt hvalpesalg...

ja, det skal jeg.

Kommentér på:
Så kom der 7 hvalpe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce