BARF-Gruppen

BARF-Gruppen

Medlemmer: 361
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

barf til amstaff/engelsk stafforshire barf til amstaff/engelsk stafforshire

hej søger en kostplan til min lille bulder mand på 16 måneder og ca 23kg vil gerne prøve at barfe am da han ikk er vild med tør foder men ved ikk rigtig hvordan man laver en barfe plan og hvor mange grønsager osv

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  barf til amstaff/engelsk stafforshire
  • Henriette S
    Henriette S Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 118
    #1   27. apr 2010 Hej Holle...
    Kan kun anbefale dig at kontakte en god og seriøs barfforhandler, som kan lægge en foderplan til din hund, så du er sikker på, den får det den ernæringsmæssigt har behov for.

• #2   27. apr 2010 og hvor finder jeg sådan en:)?

• #5   28. apr 2010 Hedvigs Barf i helsingør har forstand på Amstaff og staff.shire og laver GRATIS fodevejledninger,jeg mener det hedder www. Hedvigsbarf.dk--eller noget i den stil,hun er rigtig dygtig.

• #6   28. apr 2010 Ja man skal kontakte en seriøs barf-forhandler, så man kan blive sat godt ind i grundprincipperne og forståelsen og vigtigheden af at fodre korrekt.

Derefter kan man begynde at udforske alle de andre markeder (slagteren, fiskekutteren på stranden, dagligvareforretninger osv).

Man SKAL altså lære at kravle før man kan gå, Pia.

Held og lykke. Kan anbefale at du finder en forhandler fra rigtighundemad.dk de er ikke bleg for at anbefale andet end deres egne produkter.

Mvh
    Anette

• #7   28. apr 2010 tak for svarende det lidt blandet følser om hvordan man kommer igang kan jeg høre... men som overskriften foreskriver så det en amstaff/engelsk staffordshire bullterrier.. men fortsætter min jagt på viden.... og pia kan godt se hva du mener men jeg og evt kommende børn kan jo fortælle mig hva jeg/de mangler det kan vuffemanden godt ha lidt svært ved personligt skal jeg ha mest grønt griner:)

• Henriette S
    Henriette S Tilmeldt:
    okt 2009

#9   28. apr 2010 Pia H...
    Det jeg mener med en seriøs barfforhandler er netop en, som ikke tænker på pengepungen, men med hjertet for hundens trivsel, ve og vel. Som du kan læse, har Daisie helt ret i, at sådan nogle faktisk findes.

Du har den holdning, at hunde er nemme at fodre og bare skal have noget kød og ben mv. Det er fint nok, du har den holdning og fred være med det. Som tidligere sagt, kan en hund sagtens overleve på leverpostejsmadder, overleve ja, men trives - næppe.
    Nogle hunde og især allergi-hunde har særlige behov og vi ved jo ikke, hvilken foderstand Holles hund er i, måske har den behov for ekstra kalk eller vitaminer, det ved vi jo ikke. Derfor bør Holle gå til en seriøs forhandler, som har de fornødne kurser i hundens anatomi og ernæring - det er der vist ikke ret mange af os herinde, der har...

Holle: jeg kan varmt anbefale barf center fyn i Ringe. Kontakt René og få en tid, hvor du får lavet en gratis foderplan. Han har de fornødne kurser og kanon til at hjælpe hunde ernæringsmæssigt vha. barffodring. Har rigelig af dokumentation herpå.

Se evt. mere på www.barfcenterfyn.dk

• #10   28. apr 2010 altså vis de skal se hunden er fyn lidt langt jeg er fra kalundborg vestsjælland:)

• #11   28. apr 2010 Læs noget om emnet inden du går i gang. Mogens Eliansens bog er ret god og letlæselig. Du kan købe den hos k9joy, mener jeg.

• #14   28. apr 2010 Pia, du skriver dette i forrige indlæg ; og gerne hjulpet med gode ideer, råd og vejledning fra folk, der selv har erfaring med rå-fodring.

-og hvorfor siger du så at man ikke skal søge om råd og vejledning hos en forhandler, som uden tvivl har en dybere erfaring end alle os kloge hoveder herinde??? smiley

Jeg siger jo netop at det er godt at få en snak, og hjælp til at komme igang, netop fra forhandlerens side, derefter når man er kommet godt igang kan man så selv udforske markedet.

Jeg husker da tydeligt da jeg skulle igang for år tilbage, da var jeg meget skeptisk og usikker på om man nu gjorde det rigtigt, og om mine hunde manglede noget osv. Jeg fik god hjælp og vejledning fra Utika.dk, det gjorde at jeg fik blod på tanden og mod til at kaste mig ud i det.

Idag køber jeg mange forskellige steder, det ved Marianne fra Utika godt at jeg gør, og støtter og vejleder skam stadig hvis jeg har et spørgsmål eller to med på vejen.

Så hold nu op med at sig man skal bruge sin sunde fornuft, hvis ikke man ved hvor man skal starte eller slutte! Det er da tusinde gange bedre at man bliver hjulpet godt igang af kyndige hænder, ja skidt da med at den ene forhandler så tjener lidt på én, men så er man hvertfald godt begyndt smiley

Mvh
    Anette

• Henriette S
    Henriette S Tilmeldt:
    okt 2009

#15   29. apr 2010 Holle...
    Måske det er for langt for dig, men kan da oplyse, at de har kunder fra både Sønderjylland og Ålborg, som gerne kører langt og køber stort ind, for at få det bedste til deres hunde.

Men der findes også forhandlere af de samme gode kvalitetsprodukter på Sjælland, du kan se mere på hjemmesiden under forhandlere.

Kommentér på:
barf til amstaff/engelsk stafforshire

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce