Hundegalleri.dk ©

Hundegalleri.dk ©

Medlemmer: 978
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tror hun har en hvalp?
  • #1   2. maj 2010 Jeg har lige været det igennem for 2 uger siden med min lille Fie smiley
    jeg fik det galastop, og det kan KLART anbefales!! Hun fik det, derefter fik hun en lang lur og imens hun sov, listede jeg rundt og fjernede pivedyret og de potentielle reder hun havde lavet til den!! Altså, de stedet hun havde den med i, f.eks hendes ene kurv og hendes køretaske - fordi hun ville have den med, når vi sku køre.. smiley Men da hun vågnede efter sin lur, pev hun få gange efter den, også gik den bare i glemmebogen!! Så galastop kan anbefales!! Og dét/de pivedyr hun har som hvalpe, skal smides helt ud - det var også en klar anbefaling..

• #2   2. maj 2010 Det er vigtig at gøre noget ved det da tæven ikke har det godt psykisk, når det står på, som beskrevet skal du fjerne alle "hvalpe" og mulige "hvalpe" samt reder. Ydermere kan det fremme forkomsten af kræft i mælkelisterne, specielt hvis tæven har væske/mælk i brysterne. Det er rigtig fint at give galastop som de andre skriver eller man kan overveje at sterilisere tæven, hvis hun ikke skal bruges til avl, på den måde fjerner man risikoen for livmoderbetændelse som rigtig mange ældre tæver får.

• #3   3. maj 2010 Ja, vigtig pointe fra AboutMyDog :)) Sterallition!!
    det skal du også få talt med dyrlægen om - og husk at fortæl om det er sket før osv, for den kan godt klare et par løbetider med det, men heller ikke mere - da det tager på hunden og kan skabe kræft celler osv osv... Der er også en procentdel større chance jo flere løbetider den går igennem..

Med min hund, ekspl. så var hun nu i siin 2. løb og det er så første gang det skete.. Og eftersom min hund endnu ikke er avlsgodkendt pga vægt, kan jeg se hende an til og med næste løb, og derefter får hun sterallition hvis hun ikke ha taget på.. Så rigtig god ide at overvej for din hunds skyld om den ska ha hvalpe og hvis ikke, at den får sterallition inden næste gang smiley

• #4   3. maj 2010 Lige en tilføjelse, hvis du beslutter dig for sterilation så skal det helst gøres inden den kommer i løb igen.

Kommentér på:
Tror hun har en hvalp?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce