667 visninger
|
Oprettet:
jeg har set min nye have {{forumTopicSubject}}
idag har mor og far vist mig min nye have. far har gået og målt op så HELE haven kan hegnes ind til MIG. og så siger mor at mine venner godt må komme på besøg.. det synes jeg er dejligt.
det er en stor have synes jeg, også selv om mor siger end er lille og nem at overskue. men nej hvor var der mange dejlige dufte.
så på Lørdag bor jeg i hus med have. det er dejligt..
men. kan ikke lade være at tænke.. har I prøvet at flytte? hvordan var det? hvad gjorde Jeres mennesker for jer under flytningen. mor siger jeg ikke skal være med!!
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.392
jeg har jo også katten Buller og lege med. og håber at se dig og Mike også. mor siger at lige hun er hun bare glad for hun har mig. hun siger jeg er hendes hjertebarn.
nogle dage er min mor tosset, far siger det er fordi hun ikke kan få nogen børn, så jeg trøster min mor og leger lille baby nogen dage.
det er faktisk fedt, så ligger jeg helt tæt ind til min mor i hendes arm på ryggen og så kysser hun min på panden og siger jeg er hendes baby.
okt 2007
okt 2007
okt 2007
igår efter mor og far havde været ude og handle kom mor hjem med pakke til mig og Anton. vi fik hver en poseholder der ligner et kødben og mange poser. så nu har mor og farmor ALTID poser nok med på gåtur. jeg fik pappet det havde været pakket ind i. elsker at ødelægge pap
okt 2007
jeg har set min nye have
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside