{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bølle
  • #1   7. maj 2010 hej
    minnie , balder og fteja drikker også rigtig meget har dog ikke målt det op men fylder skålene flere gange dagligt
    knus ldorte

• #2   7. maj 2010 Ja !

Saga drikker også rigtig meget vand smiley

Jeg tror, at det hænger sammen med, at de spiser tørkost - så skal der simpelthen meget vand til. - Ooog . . . så har du jo også fortalt, at Bølle er meget aktiv, så jeg tror ikke, at der er noget unormalt i at drikke meget.

Men du kan jo for en sikkerheds skyld nævne det for dyrlægen, næste gang I skal besøge ham.

Knus fra Saga og Susanne

• #3   7. maj 2010 Ozzy er også en tørstig hund. Han drikker dog knap så meget når det er koldt.

• #4   7. maj 2010 hejsa tak,,,,,,, ja jeg vil nævne det for dyrlægen han skal til sundheds tjek i juni og en vacine,,,,,,,, vi vil lave en x stra forsikring på ham,, den koster 1200 kr om året og dækker hvis der skulle ske ham noget voldsomt,,,,,,,,,,,med den energi kan han da hurtig, få brækket et ben,,,,,, hi hi,,,,,, vores kammerat har lige fået hans lab, opereret det kostede 5000,, så det kan godt betale sig med en forsikring,,,,,,,,,smil og god weekend,,,,,,

Kommentér på:
bølle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce