{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstillingsresultater 2010
  • #1   8. maj 2010 god ide, vi har da været til skue har vi ikke i det her år?? smiley
    skal afsted på torsdag, første gang med min hjemmelavede hvalp, dødspændende!!

• #2   8. maj 2010 Joooo vi har været til skuer men jeg har glemt hvordan det gik! Og 2 udstillinger i junior for minus mand, dog kun med VG begge gange men det var nu ok fair, hans små forben franskede stadig lidt dengang smiley

Det bliver SÅ spændende med Ditte på torsdag jeg FORVENTER også en liveopdatering på min kommende svigerhund lige så snart du ved noget!

• #3   8. maj 2010 Så vil jeg da starte med at opdatere at Kai-Kai blev 4. bedste han i dag i Sverige

• #4   9. maj 2010 Ej hvor flot Sarah, stort tillykke med ham!

• #5   10. maj 2010 Mange tak :), fik igen søndag en BH4 og stod 2'er til certet.....

• #6   10. maj 2010 tillykke med det, han er jo også en meget flot dreng, det må være dejligt at en hund med dit eget kennelnavn klarer det så godt, jeg håber også det kommer til at gå godt med min egen hjemmelavede, det er ligesomom det er lidt vigtigere når det er ens eget avl, hvis i forstår hvad jeg mener!? smiley

• #7   10. maj 2010 Det er meget vigtigere synes jeg, det er trods alt ens eget arbejde der bedømmes.

• #8   10. maj 2010 Many thanks. Ja, jeg er super stolt af ham. -og ja, specielt fordi jeg selv har lavet ham. Hans søster var også tilmeldt, men jeg trak hende, for hun har smidt alt pels. Det er på vej, men det går bare aaaaalt for langsomt. Vi håber på der er mere end 2 strå på hende i Neumünster, eller hun i det mindste bare har noget der minder om hår under maven.

Jeg ville gerne om flere fra det kuld blev udstillet, for de var alle rigtig fine og meget ens i typen, men vil folk ikke, så er det også helt fint med mig. -jeg har jo min Kai-mand. smiley

• #9   13. maj 2010 Så har jeg også et sprit-nyt og dejligt resultat fra FDA-udstilling i dag i Stepping.

Vanilla Joy Dream Design (Ditte) særdeles lovende, bedste cocker baby, BIS4 baby
    Famous Wood Cock's Lord Buckingham (Indy) brugsklasse, very good, 1. vinder

• #10   13. maj 2010 Kæmpe tillykke med dem begge, særligt den lille prinsesse det var da en dejlig start!

Ps. jeg læste godt din sms, undskyld jeg ikke fik svaret men havde travl med agilitybedømmelserne, det har været SÅ sjovt, glæder mig til vi får trænet vores vapser op til konkurrencer så vi kan tage afsted sammen!

• #11   13. maj 2010 Stort tillykke med den flotte debut. smiley

• #12   15. maj 2010 takker;-) håber ikke det bare var en engangsfornøjelse, men man kan jo aldrig vide, jeg synes jo selv hun ser rimelig godt ud, men det gør man vel altid hihi

• #13   15. maj 2010 (link fjernet)

Here you go mht. Neumünster

• #14   15. maj 2010 spændende spændende hvem man står i klasse med.

Jeg har tilmeldt i:
    Mellemklasse hanner helfarvede
    mellemklasse tæver helfarvede,
    champion tæver helfarvede
    åben hanner brogede smiley

• #15   15. maj 2010 takker, jeg er vist den eneste i brugsklassen så vidt jeg kan se, det er jo fint nok hvis det går godt så;-)

• #16   15. maj 2010 Har du kun tilmeldt ham Sine?

• #17   15. maj 2010 ja for Ditte er ikke gammel nok til hvalpeklasse og Carla skulle gerne være drægtig og Freya er nok pensioneret i udstillingsringen, i hvert fald til hun bliver veteran.
    Har du for øvrigt et link til udstillingreglerne i Tyskland, jeg tænker på betegnelser på præmieringen og hvem der går videre til hvad osv, eller kan du måske selv lige give en lektion;-)

• #18   15. maj 2010 kan jeg sagtens gøre

Det fungerer som de overgangsregler vi havde for et par år siden i DK

Der præmieres med følgende grader

Vorzüglich = Excellent
    Sehr Gut = Very good
    Gut = good
    Genügend = Suficcient

hunde med V og SG placeret 1-4, kun hunde der har fået V, kan tildeles Antwartschaft, som er et cert til VDH-championatet. Der er Antwartschafts at hente i alle klasser, både hos brogede og helfarvede. Dommeren kan dog tilbageholde antwartschaftet hvis denne ikke synes hunden er god nok, uanfægtet om den får V eller ej.

Alle klassevindere med V, kæmper så om CAC, som er klub-certet. Det gives til bedste tæve og bedste han, juniorerne deltager ikke i den konkurrence, de kæmper i stedet om junior-CAC. Der tildeles et til hanner og et til tæver.

Det er sådan basic rules. -og så er der reglerne om reserve-antwartschaft og reserve-CAC, det tager vi til den tid hvis det bliver aktuelt, for det er lidt mere indviklet smiley

• #19   15. maj 2010 takker, det lyder jo vældig ligetil, det vil så sige at hvis Indy får V så kunne han få en Antwartschaft, det kunne jo være vældig fint og så skal han så i bedste han som herhjemme også, og så er det jo så der det stopper igen for der kan han ikke helt være med, i hvert fald ikke i DK.
    Men hvordan er det nu, jeg synes det var noget med at sidst vi var der fik vi ikke bånd så vi havde lidt svært ved at finde ud af hvilken præmiering vi havde fået....

• #20   15. maj 2010 ja, du får ikke bånd i Tyskland. Nogle dommere siger det med det samme, mens andre bare siger tak, og så kan du læse resultatet på tavlen..... -alle resultater skriver de på tavle.

Ja, hvis han får V, så er der stor sandsynlighed for at han får Antwartschaft. -og ja, så skal han med i bedste han.

• #21   15. maj 2010 jamen det håber vi så på, det kunne da være vældig fint;-) men hvis det er en skod-dommer skal man jo ikke forvente for meget;-)

• #22   15. maj 2010 Nopes, præcis. -jeg forventer ikke ret meget, og ikke efter jeg kom i tanke om hvem der sandsynligvis dukker op smiley

• #23   16. maj 2010 jeg kunne i hvert fald høre på FDA udstillingen at der var en del danskere der skulle derned

• #24   16. maj 2010 ja, jeg ved da at Hanne V og Pia E også skal derned. Ellers kender jeg umiddelbart ikke nogen tror jeg. Hanne T måske?

• #25   17. maj 2010 Tror jeg foreløbig kan redegøre for 15 af hundene der kommer.

• #26   23. maj 2010 og for at vende tilbage til trådens emne, så kan jeg byde ind med endnu et resultat.

Idag tog Kai og jeg en hyggetur til Sverige alene, Hässleholm int. (78 voksne + 6 hvalpe), hvor han blev 3 bedste han smiley -og 2'er til certet (igen)......

• #27   23. maj 2010 Ja tilbage til emnet, vi har i dag været til SPK udstilling i Odense og Ditte fik SL og blev 3'er, Indy fik excellent 1, og blev BIS2 Brugshund så det var en god dag selvom jeg nu ligner en kogt krebs af at sidde ude i solen hele dagen;-)

• #28   23. maj 2010 Stort tillykke med Indys resultat, det var super.

-og vejret har været noget mildere hos jer end hos os, hvor jeg har mudder langt op af lårene.... -og tøj der nu skal overnatte i biotex....

• #29   23. maj 2010 takker og selvfølgelig også tillykke til dig, det var super med Kai, ærgeligt at stå to'er til certet, men rigtig flot.
    Det har været skønt vejr hos os, det var bare mig (og mange andre) der var dårligt forberedt og ikke havde overvejet solcreme eller lign, men så kan vi jo lære det!

• #30   23. maj 2010 tak tak. Ja, det er ærgerligt, men med alle de tilmeldte er jeg ret godt tilfreds. Men der kommer vel en ny chance...
    Har tilmeldt i Hasslarp i næste week-end, så håber jeg på han kan give den gas der også. Jeg er glad, bare han vinder klassen -eller bliver nr. 2,3,4 bare dem der står foran er bedre.... smiley

• #31   23. maj 2010 ja det gør ikke noget at tabe til nogen der er bedre, men det er nu også rart at vinde ind imellem;-)

• #32   24. maj 2010 Tillykke med dem allesammen smiley

• #33   29. maj 2010 Så kan jeg aflægge dagens rapport fra Hasslarp...

Havde tilmeldt 3: Kai-Kai, Eskil og Godis.

Godis er højløbsk og blev hjemme.... (mest af alt fordi den store bil er gået i stykker og der er grænser for hvor meget jeg kan byde Hång-da'en....)

Eskil var ude sammen med mig for første gang, og overraskede totalt ved at vinde en stor åben klasse hanner (16 stk) og blive 4. bedste han.

Kai-Kai vandt også sin klasse og blev 2. bedste han.... MED CERT!!!!!

ENDELIG! ENDELIG! ENDELIG!

Der var 79 tilmeldte...

I morgen er der kun 55 tilmeldte og vi forventer absolut ingenting... (og specielt ikke efter at have set dommerens præstation i anden ring i dag :/) Men de har lovet tørvejr, så nu ser vi hvad der sker.....

• #34   29. maj 2010 Ej hvor er det bare super flot!!! kæmpe stort tillykke!!!

• #35   30. maj 2010 fedt! tillykke, glæder mig til at høre resultatet fra i dag selvom du ikke forventer noget

• #36   30. maj 2010 Ja, det blev som forudsagt smiley

Kai-Kai 4 bedste han (der blev kun givet 4 ck) (normalt placeres 5 i Sverige)

Eskil blev placeret som 4 vinder i åben klasse... stadig meget tilfredsstillende udfra hans nuværende kondition... vi fylder mere foder i ham til næste week-end ;)))

Kai-Kai blev senere BIS2 junior/unghund... og vi siger jo aldrig nej til en roset :))

• #37   14. jun 2010 Nå, men oven på sidste uges dumme neumunsterresultat gav Kai-Kai den lederhosen gas i Østrig og blev BIR og BIG3.

HA -så kan de lære det.

• #38   15. jun 2010 tillykke. og jeg var nok lidt mere begejstret for vores Neumünster resultat..... Indy: V1 og VDH certificat;-)

• #39   15. jun 2010 og må da i øvrigt også lige indskyde at både Kai og Godis fik cert i Østrig, så helt spildt var turen ikke....

• #40   21. jun 2010 og jeg skynder da også lige at fortælle her at Eske-bæske-flæskesteg fik cert og res.cacib i Polen i går.

Meget rart man har en der kan tage over når nu Kai fik et anfald af ekstrem diarre da vi kom til pladsen.......

• #41   21. jun 2010 tillykke, og ja det er rart at have flere emner med;-)

• #42   21. jun 2010 Stort tillykke smiley Vi ses jo nok i herning torsdag går jeg ud fra, med eller hunden hund for mit vedkommende, nu ser vi.

• #43   21. jun 2010 Nope, det gør vi ikke....

Har ikke tilmeldt til WDS. K-K er tilmeldt til speciality, men jeg kommer ikke selv, men har Pia E til at vise ham. Efter hans sprøjtemave er jeg dog på randen til at holde ham helt hjemme.

• #44   21. jun 2010 Hvorfor har du ikke tilmeldt? fordi der er danske dommere???

Jeg er også i tvivl om jeg trækker minus, har har slet ingen pels nu efter jeg ikke har været hjemme til at passe den i 3 uger og jeg synes det er pinligt, det ser ud som om jeg bare ikke har gidet.

• #45   21. jun 2010 Fordi jeg har prøvet at udstille under Gitte F, og jeg besluttede dengang at jeg bestemt kan finde ud af at bruge mine penge bedre end når hun dømmer.

(og jeg vil gerne lægge et bud i kuvert på en VV i hendes ring allerede nu, så kan vi åbne efter WDS og se om jeg fik ret smiley

• #46   21. jun 2010 Haha ja det kunne være meget sjovt, du kan sende et bud pr PB så kan det ligge der og lumre en uges tid

Kommentér på:
Udstillingsresultater 2010

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce