426 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar

12. maj 2007 Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.266
Lidt billeder fra igår... Lidt billeder fra igår...
vi var på besøg hos min far....
Vejret var ikke det bedste så billederne er derefter:o)
Men en hyggelig dag havde vi, drengene elsker at være med omkring:o)
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=53016
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.266
Nej det må du ikke sige, nu minder du mig om Nazi soldater, nej nej nej bare ikke nogen tror at Caspar er Johnny Hansen.... Åhhhh gud, hihi, han går jo og Heiler min lille Caspar;o))
maj 2007
Mette,
Mange tak... Ja de var også trætte da vi kom hjem:o)...Det kan jeg godt forstå du gør, sommerhus og strand er bare lækkert... Hvor har de sommerhus henne af?? Vi tager jo tit til vestkystende her i jylland, det er bare lækkert derude:o)
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Har smidt en kommentar i albummet :')
- Hvilket kamera bruger du Mette?
maj 2007
Jeg har en Olymbus E-510, fik det billigt, simpelthen bare for at se om det var noget for mig med et spejlreflex... Og det var det, elsker at tage billeder:o).. Så nu går jeg lige og overvejer hvad jeg gør... Om jeg bare skal ha obejtiver til det her eller købe et nyt....Og så købe udstyr til det... Og så vil jeg til at lære at bruge de manuelle indstillinger:o)...
apr 2009
Men kunne godt selv tænke mig med spejlrefleks - Som du ved elsker jeg også at tage billeder. Er bare så pokkers nærrig med dén slags udstyr.. Smil..
Men det er dælme nogle knald gode billeder du har fået fyret af!
maj 2007
Ja de er lidt dyre... Men jeg lover dig for når man først har haft sådan et, vil man ikke ha andet;o))... Det er bare et lækkert kamera... Og man kan købe udstyr(det er dog lidt dyrt) men det kan man spare op til:o)...
Hvis du bare vil prøve det, så kig i Bilka der har de tit tilbud på et spejlreflex som ikke er en helt ny model(det er den jeg har heller ikke) Og så prøv at se om det er noget for dig:o).... Eller snak med fx photocare, der fik min eks pruttet lidt om prisen så jeg fik det her:o)..
apr 2009
Men nej nej, vil ikke slippe over 2500,- for et kamera, har mange andre ting jeg hellere smider penge på.. *GG*
Det kamera jeg har nu har jeg jo med alle steder, så levetiden er ikke såå lang.. Hehe! Desuden er spejlrefleks jo ret stort at have med sig i lommen, men kvaliteten på billederne er bare mega mega lækker!
Ved bare jeg ikke ville gide slæbe det med når vi skal på ''road trips'', så er et lille digital kamera nemmere.. Suk.. Sikke nogle problemer jeg bikser med! *LOOL*
maj 2007
apr 2009
Men hvis vi fx er i gården eller et smut i parken ville det være lækkert at have, uff nogle lækre billeder der kunne tages!
Drømme drømme... Og ja, hvis jeg vinder 1 mill, så skal jeg nok købe et! ; )) Hvis jeg vinder 1 mill. er der sandelig meget der skal erhverves *GG* Men så heldig er jeg næppe, har aldrig haft held i spil.. Smil..
Ej jeg kan godt nøjes med det vi har lidt endnu - Men det skader da ikke at ønske sig et spejlrefleks, så skal jeg ikke ærge mig hvis jeg ikke får det brugt.. Hæ!
feb 2006
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 97 Svar: 329
kanon billeder.
maj 2007
Mette A,
Uhhh det lyder heller ikke dårligt, og bare der er en god strand så kan det ikke være bedre...
Ann-sophie,
Nix min lommekamera bruger jeg kun til at optage video med:o)... For bliver aldrig tilfreds med billederne alligevel:o)... Men det vænner man sig hurtig til.. Har en taske til den og så er der en rem på så jo det er en vanesag:o)))
Lidt billeder fra igår...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside