Penni overfaldt Penni overfaldt
Er dybt glad og takker gud for at jeg stadigvæk har lille Penni, og at hun slap så nemt..
min storebror har en Amstaff og de var på besøg her igår aftes til i dag..
Igår var vi på hjallerup marhed og valgte så at lukke hundene i hvart deres transport bur her hjemme bare for en sikkerheds skyld. Da vi kom hjem havde Chili ødelagt hendes bur og lukket Penni ud af hendes der var heller ik sket noget og de plejer os sagtens at kunne sammen..
Sener på aften sad vi og hyggede os og min kæreste tænkte sig så ik helt om og kastede en håndfuld godbidder og så gik det da bare galt, Uden at advare sprang chili på penni, min bror fik fat i chili men hun vred sig fri og gik til angreb igen var sikker på at Penni skulle dø.. Jeg fik løftet Chili væk fra penni og hun løb over til min mand.. Jeg fik tjekket Penni turde næsten ik var sikker på at hun havde gjort et eller andet vildt,,
Men Penni slap med overfladiske bid og rifter i hovedet et meget blodsprængt øje og det andet med et blådt øje og en stor forskrækkelse..
Men tænk min brors hun blev ved med at ville have fat i Penni selv om natten prøvede den på at bryde ud af værelset og ind til Penni men som jeg havde taget med ind under dynen syntes jeg bestemt hun havde fortjent..
Skrækkeligt en hund kan vende 180grader så pludseligt.
Og et held Penni lever tror simpelhen at hun var su hurtig at den ik kunne få ordenligt fat...
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 523
dec 2006
Følger: 28 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 62 Svar: 424
Er bare bange for om hun har fået et varigt chok.......
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 382 Svar: 3.412
dec 2006
Idag gemte hun sig under spiseboret..
dec 2006
Men hun virker meget klar og hopper fint op og ned af sofaen og har spist og det hele..
Men har tænkt mig at ringe til dyrlægen og lige høre imorgen...
Er bare stadigvæk rystet over den adfær Chili viste har nogle kursuser på bagen om hunde adfær og det hun pludselig vendte sig til, har ik noget med hunde adfær at gøre..
Fatter sletter ik at jeg har Penni til at gå rundt her nu.....
dec 2006
Sage han ik skulle gøre det for vores skyld men at han jo havde ret..
og hvis hun ik blev aflivet var det os slut med at se andre hunde og mundkurven..
dec 2006
Det er heller ik en adfær hun plejer at vise,, tror os de vil være mere opmærksom på hende for efter tiden..
dec 2006
MEN ja det at hun ik ville stoppe igen bekymre mig meget...
dec 2006
Så håber jeg bare de gør det rigtige, Alberte får heller aldrig lov til at være sammen med den.. og er virkelig glad for at hun sov igår da det skete..
dec 2006
dec 2006
Men tror jeg tager hende til dyrlægen imorgen, bare for en sikkerheds skyld..
sep 2007
Jeg må indrømme jeg aldrig har været bange for nogen hunde før, men jeg bryder mig ikke om at møde muskelhunde med Aboo, da han er frygtelig gal på de racer og ejerne kan som regel ikke holde de kæmpe hunde.
dec 2006
Men da jeg så hendes øjn var jeg da godt klar over at der kunne være et ordenligt tryg..
dec 2006
Dyrlægen syntes bestemt ik at pennis øje så for godt ud så hun fik et par sprøjter med smertestillende, Pencilin, Angst dæmpende og appetit opsættende osv. og så fik vi lidt piller med hjem til hende..
Dyrlægen kunne godt se at Penni var i chok og var virkelig bange både for mennesker og andre hunde.. og at racen ik glemmer vil ik gøre det nemmer for os så der skal arbejdes med den lille pige.. men hvis vi var heldige ville det lægge sig når hun kom over chokket..
dec 2006
sep 2007
dec 2006
Jeg har fået hende lokket ud og gå tur i dag og til sidst på turen kom halen da op,, Hun olejer at løbe ud i marken og jage fugle det var der bestemt ik noget af..
dec 2006
Min bror vil pludselig ik betale regningen fordi at han ik mener at det var nødvendigt at tage hende til dyrlægen..
Syntes jeg nok det er og fortryder jeg ik gjorde det med det samme, når dyrlægen opdager at Chili har bidt hul på Pennis øjnlåg ned i øjet og givet hende en rift....!!!!
dec 2006
dec 2006
Men lige nu er han bare ondsvag og dum.. så er spændt på hvordan det lige kommer til at gå..
han nægter noget som helst og siger at han ik vil ordi at han ik syntes at det var nødvendigt hun kom til dyrlægen,, så jeg er bare rasende!!!!!!!!!!
Efter en time lang diskution hvor han bare nægtede at betale,, sage jeg fint vi betaler den regning,, MEN så afliver du den hund..
dec 2006
Penni overfaldt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside