De ærlige Chinese Crested

De ærlige Chinese Crested

Medlemmer: 95
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.128 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Penni overfaldt Penni overfaldt

Er dybt glad og takker gud for at jeg stadigvæk har lille Penni, og at hun slap så nemt..
min storebror har en Amstaff og de var på besøg her igår aftes til i dag..
Igår var vi på hjallerup marhed og valgte så at lukke hundene i hvart deres transport bur her hjemme bare for en sikkerheds skyld. Da vi kom hjem havde Chili ødelagt hendes bur og lukket Penni ud af hendes der var heller ik sket noget og de plejer os sagtens at kunne sammen..

Sener på aften sad vi og hyggede os og min kæreste tænkte sig så ik helt om og kastede en håndfuld godbidder og så gik det da bare galt, Uden at advare sprang chili på penni, min bror fik fat i chili men hun vred sig fri og gik til angreb igen var sikker på at Penni skulle dø.. Jeg fik løftet Chili væk fra penni og hun løb over til min mand.. Jeg fik tjekket Penni turde næsten ik var sikker på at hun havde gjort et eller andet vildt,,
Men Penni slap med overfladiske bid og rifter i hovedet et meget blodsprængt øje og det andet med et blådt øje og en stor forskrækkelse..

Men tænk min brors hun blev ved med at ville have fat i Penni selv om natten prøvede den på at bryde ud af værelset og ind til Penni men som jeg havde taget med ind under dynen syntes jeg bestemt hun havde fortjent..

Skrækkeligt en hund kan vende 180grader så pludseligt.
Og et held Penni lever tror simpelhen at hun var su hurtig at den ik kunne få ordenligt fat...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Penni overfaldt
  • #1   6. jun 2010 Uha, ja der var i heldige. sikke et chok. Ja man skal passe på, der kan så hurtigt ske noget. Godt hun slap så billigt den lille skat....

• #2   6. jun 2010 ja var virkelig os i chok og er det stadigvæk.. er Penni også.. og så tror jeg hun har ondt i hovedet lægger bare lige så stille ved mig..
    Er bare bange for om hun har fået et varigt chok.......

• #3   6. jun 2010 Puha sikke et chok, men godt hun slap fri forhohldsvis uskadt

• #4   6. jun 2010 Har lige haft besøg af svigerforældrene dem er hun helt vilde med plejer faktisk nærmest at flyve rundt af glæde når de kommer ind af døren..
    Idag gemte hun sig under spiseboret.. smiley

• #5   6. jun 2010 Har tænkt det om det inde imellem har fået et tryg..
    Men hun virker meget klar og hopper fint op og ned af sofaen og har spist og det hele..
    Men har tænkt mig at ringe til dyrlægen og lige høre imorgen...
    Er bare stadigvæk rystet over den adfær Chili viste har nogle kursuser på bagen om hunde adfær og det hun pludselig vendte sig til, har ik noget med hunde adfær at gøre..
    Fatter sletter ik at jeg har Penni til at gå rundt her nu.....

• #6   6. jun 2010 Nej har jeg faktisk ik.. Han sage imorges at de havde snakket om at aflive hende fordi at når hun gør det ved Penni er det ik til at vide om hun gør det igen og om den næste hund slipper lige så nemt som Penni..
    Sage han ik skulle gøre det for vores skyld men at han jo havde ret..
    og hvis hun ik blev aflivet var det os slut med at se andre hunde og mundkurven..

• #7   6. jun 2010 har lige snakket med ham. hun har sovet siden de kom hjem..
    Det er heller ik en adfær hun plejer at vise,, tror os de vil være mere opmærksom på hende for efter tiden..

• #8   6. jun 2010 hun hverken knurrede eller advarede penni om at det var hendes mad os meget farligt..

MEN ja det at hun ik ville stoppe igen bekymre mig meget...

• #9   6. jun 2010 Ja har ladt det være op til dem at tage beslutningen....
    Så håber jeg bare de gør det rigtige, Alberte får heller aldrig lov til at være sammen med den.. og er virkelig glad for at hun sov igår da det skete..

• #10   6. jun 2010 ja jeg vil ik sige til dem at de skal gøre det, Vil jeg ik have på mine skuldre..

• #12   6. jun 2010 ja det bløder ens hjerte at se hende lægge der og kikke.. Penni har heldigvis en stor selvtilid så håber virkelig at hun kan overvinde hendes frygt, hårdt at gå og vente og krydse finger for at det bare er chokket..
    Men tror jeg tager hende til dyrlægen imorgen, bare for en sikkerheds skyld..

• #14   7. jun 2010 Det er det, der er problemet med muskelhunde, de advarer ikke inden de angriber, derfor er de kendt som farlige, da man ikke kan se, at man er trådt over dens grænse. Den bider bare uden at advare. det gør andre raver ikke, så man når jo at flytte sig, stoppe eller hvad det nu er, som hunden ikke bryder sig om.
    Jeg må indrømme jeg aldrig har været bange for nogen hunde før, men jeg bryder mig ikke om at møde muskelhunde med Aboo, da han er frygtelig gal på de racer og ejerne kan som regel ikke holde de kæmpe hunde.

• #17   7. jun 2010 har snakket med dyrlægen.. de ville se hende når det var så stor en hund der havde været på hende og kunne ik forstå at jeg ik kom lørdag, har hun måske ret i men nåe der ik var nogle vilde synlige skræmmer tænkte jeg ik mere over det..
    Men da jeg så hendes øjn var jeg da godt klar over at der kunne være et ordenligt tryg..

• #18   7. jun 2010 Ja OPDATERING...
    Dyrlægen syntes bestemt ik at pennis øje så for godt ud så hun fik et par sprøjter med smertestillende, Pencilin, Angst dæmpende og appetit opsættende osv. og så fik vi lidt piller med hjem til hende..
    Dyrlægen kunne godt se at Penni var i chok og var virkelig bange både for mennesker og andre hunde.. og at racen ik glemmer vil ik gøre det nemmer for os så der skal arbejdes med den lille pige.. men hvis vi var heldige ville det lægge sig når hun kom over chokket..

• #20   7. jun 2010 Hej karen det er sødt af dig i starten skal hun vist bare gå tur mens der er en anden hund med.. kender desværre bare ik nogle he ope med hund...

• #21   8. jun 2010 Puhaa hvor er det bare synd for den lille pige. Jeg håber hun kommer sig...

• #22   8. jun 2010 Jeg er glad for alle de trøstende ord, som dyrlægen sage at jeg skulle være utrolig glad for at hun lever..
    Jeg har fået hende lokket ud og gå tur i dag og til sidst på turen kom halen da op,, Hun olejer at løbe ud i marken og jage fugle det var der bestemt ik noget af..

• #23   8. jun 2010 Har bare lyst til at gå fuldstændigt amok på et eller andet lige nu..
    Min bror vil pludselig ik betale regningen fordi at han ik mener at det var nødvendigt at tage hende til dyrlægen..
    Syntes jeg nok det er og fortryder jeg ik gjorde det med det samme, når dyrlægen opdager at Chili har bidt hul på Pennis øjnlåg ned i øjet og givet hende en rift....!!!!

• #24   8. jun 2010 Ja men den dækker vist ik fordi at hunden var hjemme hos os.

• #25   8. jun 2010 Okay,, han vil os prøve at se om de dækker..
    Men lige nu er han bare ondsvag og dum.. så er spændt på hvordan det lige kommer til at gå..
    han nægter noget som helst og siger at han ik vil ordi at han ik syntes at det var nødvendigt hun kom til dyrlægen,, så jeg er bare rasende!!!!!!!!!!

Efter en time lang diskution hvor han bare nægtede at betale,, sage jeg fint vi betaler den regning,, MEN så afliver du den hund..

• #26   9. jun 2010 ja helt vildt...

Kommentér på:
Penni overfaldt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce