{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  resultater wds - kom så med dem :o)
  • #1   28. jun 2010 Bertha blev ikke placeret, men fik excellent, så jeg er ganske tilfreds smiley

Hun har altid været noget af en skrigeballon, men var simpelthen så afslappet, hvilket hun så også var lige rigeligt i ringen, men synes det var en dejlig dag!

• #2   28. jun 2010 Min hvide Schweizer dvs
    Horsebo Vi2,
    Championklasse , Excellent og samlet 3 bedste han ...Weee

Crunch der blev verdensvinder 2010 er far til min Tæve Cherie , og så er det jo ikke så dårligt at være datter af en verdensvinder og skal parres med Vi2 sidst på ugen smiley

Hvad med jer..
    hvad med jer.....
    Hvordan gik det .... fortæl fortæl

• #3   28. jun 2010 min lille armani fik excelent men blev desværre ikke placeret fra 1-4

• #4   28. jun 2010 min Emma fik excelent og blev 4 i mellem kl

• #5   28. jun 2010 Price of Honour til Bella m. 4 afkom i avlsklasen, placerede sig ikke i store ring.
    Bossen BIR hvalp, placerede sig heller ikke - men oplevelsen overgår resultatet fuldstændigt, det er jo stadig den bedste hund, som vinder smiley
    En Bella datter 3. bedste CH tæve - ikke fyldt 2 år endnu.
    Alt i alt glad og tilfreds, selv om et afkom hev et gult bånd hjem, fordi hun gik i panik på bordet.

• #6   28. jun 2010 Den jeg havde der fik bedst resultater var en junior, hun blev junior verdens vinder(: 11 mdr. gammel, den eneste danske japaner der fik titel den dag (lørdag). Og første gang jeg har udstillet på en WDS(:

Tillykke til jer andre(:

• #7   28. jun 2010 fossi vandt champion klassen men blev desværre slået af åben klasse hannen..... øv

edda fik vg3 i veteranklassen

• #8   28. jun 2010 Hanna fik excellent plac 4 i Junior klasse.

• #9   28. jun 2010 Tillykke til jer alle med jeres flotte placeringer....

Vi havde 6 franske bulldog med alle fik exelent...vi fik 3 placeringer..

Vi er især stolte af Carla ,som stadig kan være med i toppen, trods hun har haft 2 kuld hvalpe.. hun blev 2 vinder i champ klassen...iha det var så tæt på, de sidste sek blev hun rykket ned på 2 pladsen..

Vores 2 hvalpe blev begge placeret som 4 vinder..

• #10   28. jun 2010 Loca fik Excellent uden placering i mellemklassen.
    Hun fik også excellent på world amstaff specialty, og på world terrier show excellent, 2. vinder.
    Vi er rigtig glade for 3x excellent under kompetente dommere. På WDS var det Svend Løvenkjær og de de to andre dage en nuværende og en tidligere amstaff-opdrætter.

• #11   28. jun 2010 Babe fik excellent i champklassen fredag ingen placering, men er superglad

og excellent lørdag og søndag og 3. vinder

dommerne lør-og søndag er engelske opdrættere og søndag, så jeg er bare super glad for at få lilla bånd

• #12   28. jun 2010 Hvordan kan I vide at jeres blev hhv. 2. 3 eller 4. vinder totalt. Vi fik kun bedste tæve og bedste han, ingen placeringer der udover undtagen i Junior og Veteranklassen.

Ved en fejl fik de placeret 1-4 i bedste han, men fandt så ud af at det skulle tæverne ikke. En meget stor fejl, for jeg ved ikke om Bianca blev 2., 3. eller 4. bedste tæve. Det eneste jeg ved var at hun vandt Championklassen, så det var lidt en flad fornemmelse. Det var hendes niece, en juniortæve der blev Verdensvinder.

• #13   28. jun 2010 Jeg er nu også tilfreds, men Monty fik dog "kun" en 1. præmie. Dommeren var ikke til de mindre hanhunde. ØV!

• #14   28. jun 2010 Nåe ja det hedder Very good.

• #16   28. jun 2010 Christa

DET var en flot nyhed!! smiley

• #17   28. jun 2010 Charlotte, har jeg ret i at der i de afsluttende konkurrencer blev kun vinderen kåret, og ikke 2, 3. og 4.

Ærgerligt, for jeg ved jo ikke hvad jeg skal skrive på min hjemmeside. Dum regel, som ikke anvendes til daglig.

• #19   28. jun 2010 Mario 2 vinder i mellemklasse Lh

• #20   28. jun 2010 Glemte at fortælle at Bianca var med til at vinde opdrætsklassen, så vi var i Store Ring, hvor vi som sædvanlig ikke opnåede noget. Men kan man så alligevel kalde sig Verdensvinder i Opdrætsklassen?

• #21   28. jun 2010 Jet EXC3 Junior klasse
    Pink EXC 4 Junior klasse
    Lady EXC 3 Champion klasse
    Asim EXC 5 Champion klasse

vi fik EXC med vores opdrætsklasse

vi er meget tilfredse med resultaterne fra weekenden.

• #22   28. jun 2010 vi kom hjem med ret gode resultater

4 hunde tilmeldt:
    1 veteran verdens vinder
    1 verdens vinder tæve
    1 reserve junior verdens vinder tæve

såååå manglede kun lige den sidste også havde fået noget, men det bleb desværre kun til en VG smiley

• #23   28. jun 2010 Gitte:
    Er dette din han?:

2 Excellent 16060 MOUSTGAARD FOXTROT'S FISTER

Du kan se alle resultater inde på wds's hjemmeside :o)

• #24   28. jun 2010 Nej Lise, det er det ikke. Men jeg kender dem der har ham, og faren er Biancas halvbror.

Min er:
    Championklasse
    1 Excellent 16092 NYDNINGEN'S BIANCA UDEN BERNHARD

Hun er halvstoresøster til en del af de deltagende hanner i champ.klassen og en halvlillesøster i juniorklassen

• #25   28. jun 2010 Ok... Ellers en fin vovse synes jeg. Ikke at jeg har forstand på racen overhovedet *S*

Lagde bare mærke til den da jeg kiggede på racen :o)

• #26   28. jun 2010 Jaii blev 2. vinder i en kæmpe juniorklasse ud af 25 lækre juniortæver.

Jeg var dybt skuffet på dagen, fordi jeg synes ikke nr. 1 var bedre end Jaii overhovedet. Titlen var så tæt på - inden for rækkevidde, så slaget var stort, selvom jeg jo burde være glad og stolt.

Jaii var den eneste dansk ejede juniortæve der blev placeret, så det var jo super flot!!

Halli klarede sig også rigtig flot - blev 4'er i en rigtig svær mellemklasse. Det var hans første udstilling i Danmark og jeg var så glad og tilfreds med hans præstation.

• #27   28. jun 2010 Jeg handlede en mellem han - en lille bandit smiley Han fik excellent uden placering - 8 ud af 18 fik excellent.

-Svend Løvenkjær gjorde et super job i tæve ringen, simpelthen så grundig.

BIR blev en italiensk hund som haltede på det ene bagben.... det var der rigtig mange der var utilfredse med, forståeligt nok.

• #28   28. jun 2010 Nicola, jeg ville da også lyve hvis jeg sagde at jeg ikke var skuffet. Da Bedste tæve skulle udvælges stod dommeren og kigge netop på vinderen og Bianca. Men sådan er det, og det må vi bare acceptere. Det var så en niece der vandt, så det var snert.

• #29   28. jun 2010 nicola og gitte: jeg sidder også med en skuffet følelse, selvom jeg burde være tilfreds.... så tæt på og alligevel meget langt fra. ØV.
    fossi blev slået på stregen af en åben klasse han, som jeg slet ikke syntes var så pæn som fossi. jeg tror faktisk bedre jeg kunne havde klaret hvis det var ham som blev champion nr 2 som havde snuppe titlen som ww, for han er en flot hund ligesom fossi.

• #30   28. jun 2010 Svend Løvenkjær er en fantastisk dommer - så grundig - altid en fornøjelse

• #31   28. jun 2010 Simba fik excellent og blev 3. vinder i åben klasse ud af 17 i klassen
    også på klub ustilling også excellent og 3. vinder i åben klasse ud af 12.
    Så jeg er glad

• #32   28. jun 2010 Min Issey blev junior verdens vinder ;)) Så jeger flyvende!!!

• #33   28. jun 2010 Vores dommer var en skuffelse han dømte pelsboller/ gulvmobber på ben som elles ikke er ønskelige (ikke engang fra deres opdendelige stambogsførende klub) så vi havde ingen reale chancher for noget som helst...

Men er dog stadig ok med resultatet på de 3 vi havde med, når man tænker på hva der vandt og hva dommeren dømte efter (lover jer dem der vandt ihvertfald aldrig har set skyggen af jagthund!!)

Vores bedste resultat var min mands junior han Åens Sakko som fik VG og blev 4 bedste juniorhan...

Junior tæven Wøkk´s Be Cool fik GOOD (hvilket jeg ikke hvade forventet da jeg så hvad dommeren elles dømte så det er jeg glad for)

Brugsklasse tæve Wøkk´s Asta GOOD (skuffet hun burde ha haft et VG) Men det er ikke nemt når reglerne for præmering på markprøve er forskellinge fra land til lande, det gør at en del sydlande kan komme i brugsklasse nemmer end de nordiske og derved kan pelsboller beder komme med og så ryger chancern igen for os med reale gode standart følgende hunde)

MEN SIKKE EN OPLEVELSE!!! Stort show...

Tillykke med jeres resultater!

• #34   29. jun 2010 Tak kære Charlotte

• #35   29. jun 2010 Så flot Jeanette - virkelig flot!!!

Jeg er stadig meget ikke-flyvende over min 2. vinder i den skide junior klasse : (

• #36   29. jun 2010 Tak søde Nicola (Nej Michael sagde det godt ;( føler med dig... Men I må på den igen til EUR udstillingen ;)))

• #37   29. jun 2010 tillykke med alle jeres flotte resultater og ikke mindst til dig Jeanette, du er da bare for god(igen)
    ja, jeg syntes da også at jeg vil fortælle at Dee-Dee fik excellent, og det er jeg meget tilfreds med, vi blev ikke placeret, men var da blandt de 8 bedste ud af 29 junior inden at vi røg ud.

• #38   29. jun 2010 Tillykke til Jer andre !

• #39   29. jun 2010 Jeg havde egentlig ikke ventet særlig meget, da jeg forventede/vidste at der ville komme hunde som var langt smukkere end min Riiini.
    Men overraskende fik han Excellent og blev 4. Bedste Han i racen (championklassen). SÅ .... jeg kan kun sige, at det var et overraskende meget positivt resultat og jeg er pavestolt af min vaps smiley

• #40   29. jun 2010 Nej jeg gider simpelthen ikke køre så langt - den melder vi pas på : )

Det må blive en anden gang med en anden hund : )

• #41   29. jun 2010 Jeg handlede 2 unge tæver på wds fredag .

Den ene tøs blev res junior vinder .

Den anden tøs blev bedste åben tæve, fik cert samt cacib, blev BIM og blev dermed verdensvinder !!
    - behøver jeg sige jeg stadig er flyvende ???, der går nok et stykke tid før jeg falder helt ned igen smiley

• #42   29. jun 2010 hov skal da lige siges det var amstaff jeg handlede smiley

• #43   30. jun 2010 Hmm kalder man det det?

Reserve Junior Verdensvinder?

Hmm det blev Jaii jo også ; )

• #44   30. jun 2010 Jamen så blev Bianca vel Reserve Verdensvinder, da hun var i blandt de 4 sidste tæver?

• #45   30. jun 2010 Reserve er vel typisk nr. 2?

• #46   30. jun 2010 Ja, men hos os blev kun vinderen annonceret, ikke hvem der blev 2-4. Det synes jeg godt nok var særlig utilfredsstillende, da de (ved en fejl) gjorde det for hannerne. Dvs. de kender rækkefølgen, men vi tæveejere gør ikke. Det er sørme ærgerligt at begå sådan en fejl.

• #47   30. jun 2010 Jeg har fået fortalt at der hos GD'erne heller ikke blev valgt BIK.

Så de eneste der med rette kan være sig sikker på at være runner up er jo i juniorklassen, da de er de eneste hvor en enkelt klasse konkurrerer om en titel.

• #48   30. jun 2010 Så har vi endelig tid til at være lidt ved tasterne igen, 3 hårde dage,og derefter besøg fra USA...

Vi havde en super weekend..

WDS:
    Under Svend Løvenkjær DK
    Maggie World Winner veteran og BIR veteran

Bubbie, Juniorklasse,exellent og var blandt de sidste 7 ud af 29 i et meget flot felt..
    -------------------------------------------
    Amstaff Specialty
    Under Pam Padue USA

Bubbie Juniorklasse Exellent, og nr 3
    World Wide Terrier Festival
    Under Piergiorgio Lievore Italien

Maggie bedste veteran og BIS 3

Bubbie Juniorklasse, Exellent og nr 2, det var et tæt løb og dommer siger han ganske enkelt ikke kunne vælge, så vi skulle løbe en runde mere sammen og den der fik det bedste løb blev vinderen... Og det var så der Bubbie valgte at tømme ringen for de godbidder der var tabt:o))

Så alt i alt en rigtig god weekend, Bubbie er ung men mænger sig i toppen:o) Maggie viser at med sine 11 år at hun stadig kan:o)

Og tillykke til alle som har haft en god weekend:o)

• #49   30. jun 2010 Mie: Der skulle heller ikke være BIK på WDS.

• #50   30. jun 2010 Lars, det blev jeg godt klar over at der ikke skulle være BIK, men de gjorde det for hannerne. I øvrigt, hvis I ser på resultatlisterne. så er der forskel på Gårdhundenes resultaterne i forhold til andre racer. Jo, det er sikkert fordi de ikke er helt FCI anerkendte endnu. Men så burde vi jo heller ikke dømmes efter de regler, men dem som vi anvender i dag. Så havde vi fået BIK også. Det som de egentlig var begyndt på.

Hannen som blev bedste han, står slet ikke nævnt, da kun BIR står anført. Det er da en rigtig skidt ting synes jeg. Hvis vi ikke er fuldt FCI anerkendt, så bør vi have bibeholdt vores egne regler.

• #51   30. jun 2010 Hvid schweisisk Hyrdehund er heller ikke endelig godkendt i FCI og der blev klasserne sat , ( regner med at det er det BIK betyder ) så det kan ikke være det

• #52   30. jun 2010 BIK er bedst i køn

• #53   30. jun 2010 Inge-Britt, så nu er jeg forvirret på et højere plan. Har lige været på besøg hos opdrætteren til Bianca, for at se på en ny hvalp, som er halvlillesøster til Bianca. Han oplevede det fra sidelinien i søndags. Han siger at valget stod imellem den der vandt og Bianca. Så jeg må så tolke det som Bianca blev nr. 2.

Men jeg kunne da godt finde på at spørge DKK hvorfor der blev dømt forskelligt, når du siger I havde BIK og vi ikke havde.

• #54   2. jul 2010 Vi havde i Englsk og Gordon Setter bedst i klasserne hele vejen igennem...

• #55   2. jul 2010 Der var også BIK i Cavalierne

• #56   2. jul 2010 Jeg bliver vist nødt til at søge en forklaring ved at skrive til DKK. For jeg sidder tilbage med en flad fornemmelse fordi der var BIK for hanner og ikke for tæver.

Kommentér på:
resultater wds - kom så med dem :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce