{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

WDS - syge hunde {{forumTopicSubject}}

I vores ring, var der en hund som næsten ikke ville gå, pludselig kastede den op, men handleren slæbte den bare med. På et tidspunkt faldt den pludselig pladask om på siden - troede faktisk at den var død. Men handler rejste den op og slæbte den efter sig. Den var ikke meget for at gå.
Sørgeligt syn. Fatter ikke hvorfor man så ikke bare tager sådan en hund ud af bedømmelserne.
Men hverken dommer eller ringpersonale så det. Men hunden fik ikke en særlig god bedømmelse.
Kan godt i dag ærgre mig over at man ikke gjorde dem opmærksom på det, men der er man nok for høflig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  WDS - syge hunde
  • #1   29. jun 2010 vi oplevede faktisk også dårlige hunde -- ved to racer enddag.

hos japperne var der to der var halte - den ene så meget at dommeren heldigvis viste den ud. men ejeren burde sku selv have gået.. den anden slap igennem.. men hos en anden race endste det halte med en god placering på trods af alle kunne se den var halt..

skammeligt

• #2   29. jun 2010 det kan godt ske det er uden for reglerne. men hvis min hund stod halt i ringen så ville jeg helt klart tage den på armen og bede om at få lov til at gå -- ville ikke risikerer min hudn får yderlig skade.. hvis det er en skade det drejer sig om.

men nu så vi jo også hundene inden de gik i gang og der var der også flere hunde som var halte. og jeg forstår altså ikke man kommer med sådan nogen hunde..

• #3   29. jun 2010 Hmm - jeg har nu dømt en der blev halt imens den blev bedømt.
    Da den var færdig med præmiegraden skulle den ind og dyste igen og var der blevet halt.
    Da jeg havde set den haltfri beholdte den sin præmiering men kunne selvfølgelig ikke blive bedst i klassen

• #4   30. jun 2010 min tæve ville ikke vise sig i rinegn, men krøb rundt - min handler gik bare ud af ringen for det sku hun ikk tvinges igennem
    godt nok fik vi ingen bedømmelse, men hellere det end at tvinge min hund til noget, det samme ville jeg ha gjort med en syg hund

hunden ve og vel kommer sgu først!

• #5   30. jun 2010 Der er vel forskel på en hund som er/bliver halt og så en hund som kaster om og pludselig dejser om på gulvet og for en kort stund ser ud som om den er død - det vil jeg da mene.
    Jeg var i hvert fald glad for at jeg havde været i ringen med min hund, så den ikke skulle i nærheden af det sted hvor der var kastet op - hvis det skulle være noget smitsomt.

Kommentér på:
WDS - syge hunde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce