{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spiser sint eget høm-høm...
  • #2   3. jul 2010 ...følger lige med - mine stjæler fra kattebakken, når der er blevet lagt en lille "hilsen" fra kattene... Heldigvis bruger misserne toilet udenfor nu det er blevet varmt. Men ja - mega klamt er det! Og vi har været efter dem - men det er svært når det er om natten de "tømmer" bakken... :o(

• #3   3. jul 2010 Hvis man giver hunden annanas skulle det ikke være så inbydende at spise sit eget, men det duer nok ikke på katte hømmer.
    Har også hørt at det 3. krydderi giver afsmag på klatterne, så de ikke spiser dem.

• #5   4. jul 2010 Jeg foder hende med "Paw soft"

• #6   4. jul 2010 Tarzan havde også dette problem som hvalp, og vi kunne simpelthen ikke få ham til at lade hver... Intet virkede..... MEN MEN MEN vi fik et råd af en kollega, alle råd var jo på daværende tidspunkt aktuelle, da vi ikke vidste hvad vi skulle gøre.... Men hun foreslog at vi skulle drysse kayennepeber på høm hømérne, vi tænkte at det var for sjov hun sagde det, men prøvede alligevel... -og tro det eller lad hver, men det synes de ikke er ret sjovt.... Tarzan er lidt dum engang i mellem så han prøvede nogle uger, og hver gang fik han det der fantastiske peber på tungen, nu røre han ikke dem mere...
    DET VIRKER, men husk at hunden skal have masser af vand og ingen ynk.... smiley

• #7   4. jul 2010 det mede annernas har jeg også hørt...
    men det er som regl også et tegn fra din hund om den mangler noget i sit foder ikke at den ikke for nok foder man den har måske et stort behov for evt. kalk eller viminer den ikke for nok af.. for det at de spiser deres lort eller kattens er somregl et tegn på at der er nogle stoffer den mangler i sign mad, den ikke for nok af...
    eller den ikke fordøjer maden ordenligt så det dufter godt..

• #9   9. jul 2010 Hvis hunden iik optaget maden nok.
    Jeg ved det iik, men min hund får noget foder som der er mest lammekød i tørkosten, for det står nemlig først på ingrediens listen. Og dét som står først på listen, er dét der er mest af i fodret.
    Og sådan foregår det med alle slags ting (:
    Så vær opmærksom på det, når i køber mad.
    Jeg tror nemlig det måske kan være derfor. Vi køber "Brit Care" Hvalpefoder.
    (Det er ord fra dyrehandleren)

Kommentér på:
Spiser sint eget høm-høm...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce