{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Chili <3 {{forumTopicSubject}}

Chili - min skat smiley
Nu er det 7 måneder siden du forlod denne verden, og jeg savner dig stadig så ubegribeligt. Tænker på dine smukke brune øjne hver dag, og vil gøre hvad som helst, for at du kom tilbage til mig.
Var i kridtgraven den anden dag, sammen med pigerne. Det samme sted som vi 2 besøgte så flittigt sidste sommer, det sted er vores sted, og nu er du her ikke længere til bade med mig. Kan slet ikke holde tårene tilbage, mens jeg skriver til dig, du forstår slet ikke hvor meget mit savn fylder min hverdag, og hvor meget jeg tænker på dig.
Ville ha spredt din aske i kridtgraven, for det var dér jeg sidst så dig rende rundt og være glad, inden den forfærdelige sygdom tog dig. Men kan ikke, du skal være her, sammen med mor, det håber jeg du forstår..
Du var og er mit et og alt, og glæder mig hver dag, til den dag vi ses igen - ved regnbuebroen smiley
Husker alle de ting vi lavede sammen, badede hver dag, spillede bold med Silas og du stormede rundt i mormors hytte, som var der ild i din hale, fordi du var så glad. - og jeg var glad.. Men siden du forlod mig, er alt bare vent op og ned, og drømmer mig nogengange hen hvor du er, bare for at røre dig og lege med dig. Du var hele min verden, smukke prinsesse, og tror aldrig jeg kommer mig over mit savn til dig..
Elsker dig, mere end noget andet i denne verden, og savner dig mere end jeg troede var muligt.
Tænker på dig, min skat..
Mor smiley


Andre forumemner med "Chili <3"
Chili
Så kom det så stolt af Chili <3
Skrevet af: Lene N - 16. nov 2018
Chili
Så kom lille Chili også på billedet <3
Skrevet af: Lene N - 30. nov 2017
Chili udstilling
Så stolt af lille Chili <3
Skrevet af: Lene N - 12. feb 2018

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chili <3
  • #1   9. jul 2010 Jennifer: Vi er mange, der har urnen stående fremme.

  • #2   9. jul 2010 mange tanker til din smukke pige...

    og ja vi er mange med urnen til evigt minde om vores dejlige børn.... jeg har selv i dag været ude og sidde ved min drengs sted i havnen med urnen i favnen... måske lidt tosset, men det havde jeg bare brug for da det er hans fødselsdag idag... smiley


  • #3   10. jul 2010 Havde virkelig aldrig troet at det ville være så svært, selvfølgelig var det hårdt at sige farvel til hende, men aldrig havde jeg troet at det ville sætte så dybe spor i min hverdag smiley

  • #4   10. jul 2010 nej, jeg tænker stadig over hvordn savnet kan blive ved og være så stort i min hverdag... så kan sagtens følge dig... smiley

  • #5   10. jul 2010 Varme tanker til din hund. På mandag er det 9 måneder siden jeg miste tudse og jeg har det på samme måde. Jeg føler meget med dig.

  • #6   10. jul 2010 1000 tak..

  • #7   10. jul 2010 Jeg tænker på Rollo hver dag. Jeg har fået ny hund, men han er direkte modsætning til Rollo. Alt er næsten en kamp. Min familie er ikke glad for ham, da de synes han er voldsom.
    Så savnet bliver ligefrem større og større for hver dag. Selvom det er 11 mdr siden Rollo fik fred.

    På et tidspunkt lærer vi nok at accepterer savnet og vænner os til at de ikke er her mere.


  • #8   10. jul 2010 Sender dig mange medfølende tanker, ved præcis hvordan du har det....

    Vi har også Frede´s urne stående fremme i stuen. Meningen var at han skulle spredes ud over hans favorit vandhul, her i nærheden. Men jeg vil have ham her hos mig, tænk nu hvis vi flytter, så vil jeg ikke kunne besøge ham.....
    Så Frede bliver hos os ....for altid &#9829;


  • #9   10. jul 2010
    Utroligt som vi har mange ens tanker, os der savner vores skønne himmelhunde. Jeg fatter heller ikke at jeg, godt 10 mdr. efter at have truffet det svære valg det var, at lade Marco få fred, kan savner ham så vildt og inderligt.

    Jeg havde også tænkt at hans aske skulle spredes på den strand hvor vi gik så mange dejlige ture sammen, men jeg kan bare ikke få mig selv til at gøre det. Marco skal da blive her hos mig.

    Desværre er der ikke mange andre end jer her i gruppen jeg kan dele disse tanker med, jeg har vænnet mig til at holde mund, gider ikke få stukket "det var jo bare en hund" ud mere....

    Så Jennifer G, fuld forståelse herfra....


  • #10   11. jul 2010 Lige præcis.. De var ikke "bare en hund" det er vores børn, men det er der ikke mange der forstår.. Desværre.. Men præcis derfor jeg oprettede denne gruppe da Chili gik bort, for man har brug for at komme ud med det, og tale med folk der forstår vores sorg..
    Vi er alle i samme båd, desværre en rigtig sørgelig en af slagsen, men godt vi har hianden.. Og her inde er der heldigvis ikke nogen der dømmer på om det var en muskelhund eller gravhund..


Kommentér på:
Chili <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce