{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Cykling med mundkurven {{forumTopicSubject}}

Det KAN lade sig gøre. Ikke fordi dovendyret gør særlig meget i dette men ville lige prøve det igår og det kan man sagtens, han kan halse og sagtens få luft nok til det. Så svaret på det spørgsmål er at hvis man har en mundkurv der sidder ordentligt så kan man sagtens cykle med hunden selvom den er iført mundkurv.
Dette er inspireret af tråde hvor folk mente at det begrænsede deres hundes motion vdr cykling.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykling med mundkurven
  • #1   11. jul 2010 ja hvis man har den rigtige (: for kento ville godt nok dø md sin af varme men kan ikke finde nogen butikker rigtig hvor d har en ordentlig ? har du måske et link til dette (:

• #2   11. jul 2010 Hvis hunden kan halse kan jeg ikke se hvad problemet er. Men mon ikke det er lige så meget for og se problemer, end løsninger. Nogle mener alt er umuligt med en mundkurv.

• #3   11. jul 2010 det er absolut ikke umugeligt hunden skal bare ku halse og få lidt luft ud i denne varme og det kan han ikke i den plastic mundkurv vi har derfor5 spøger jeg efter et link/en butik hvor de har en mundkurv lidt som Vivi har (: det er sådan set mit spørgsmal

• #6   11. jul 2010 jeg bor ikke så langt fra frederikssund (: 40-50 min fra kbh så det er da helt klart værd og prøve Mange tusinde tak

• #9   11. jul 2010 Jeps ved kenjan har de eller ved bigbullies.dk
    Jeg kunne godt tænke mig sådan en let mundkurv som mange mynder løber med, de ser absolut lette og rare ud for hunden samtidig med at de ikke dækker udsynet for hunden, det gør min nemlig lidt.

• #11   11. jul 2010 Fra blåndinen til blåndinen ;D Jo det er helt sikkert det mest optimale at kunne prøve mundkurven før man køber den ;D

• #13   11. jul 2010 iii altså (: mange tak for hjælpen for ja vil nemlig godt prøve den på ham inden jeg køber den men tusinde tak for hjælpen og hvis det ikke ligger så langt væk fra ølstykke så det jo bare perfekt men tak (: og god søndag

• #14   21. jul 2010 Jeg er en af dem der i en anden tråd har skrevet at det ikke kunne lade sig gøre, at cykle med mundkurv på Niño, da han fik åndedrætsbesvær og kastede op første gang vi prøvede det (jeg har aldrig set ham blive så træt, og det på meget kort tid).
    Jeg gav dog ikke op (det er vel terriere jeg har), selvom jeg vidst gav udtryk for det i den omtalte tråd. Jeg har nu været ude at cykle aftentur med Niño alene, tp gange siden hvor det er gået meget bedre. Dels tror jeg han er blevet mere tryk ved kurven nu, dels var Loca med den dag hvor han fik problemmer (hende er der lidt mere fart i), og så kan der måske have været noget andet der spillede ind som jeg/vi ikke var klar over.
    Loca klarer cykling med mundkurv stort set uden problemer (dog cykler jeg ikke kun meget lidt med hende da hun har løse hofter, men det er en af de muligheder vi har for at motionere hende uden for vores egen have).

• #15   21. jul 2010 Tue T
    Det er dejligt at de går bedre nu.
    Jeg håber inderligt at jeg kan få samlet nok folk så jeg kan få en speciel kurv hjem som bruges til løbshunde.

• #16   21. jul 2010 Tue D self ;D

Kommentér på:
Cykling med mundkurven

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce