NyChihuahua

NyChihuahua

Medlemmer: 430
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Redningsvest/svømmevest (info)
  • #1   15. jul 2010 Tak for link over PB, og kan se de har denne i xxxs (det havde de ikke med den du sendte nemlig) : )
    Tror bare at den bliver for stor til Shika desværre.. Hun er 24 cm om brystet. Mon ikke denne bliver for løs/ubehagelig til hende?

• #2   15. jul 2010 Jo kan godt være der står jo 25sm om bryst, hva måler hun om halsen og maven??

Hihi synes bare de var SÅ små, men nu har jeg jo også KÆMPEkop Chier;o)

• #3   15. jul 2010 Undskyld, det var maven jeg mente. Om maven måler hun 24 cm.. Og der måler vesten jo 30-48 cm : /
    Hun måler 21 cm i længden og 16 cm om halsen. Det er ellers en fin vest, og ja, ret klein! : )
    Men hun er jo blevet en fisk i vandet på det sidste ;P

• #4   15. jul 2010 Haha JA så kan jeg godt se den nok bliver for stor til hende.....Hmmmm, ja men så er der ikke andet end at lave korkbælte af vinpropper;o))Hihi

• #5   15. jul 2010 Vinprop-idéen ér allerede sat igang - Mine forældre er i fuld gang med at suge vin, så vi kan få propperne! *LOOL* Ej dog ikke.. Hehe!
    Det er altså også pokkers at damen er så slank.. Men jeg må se hvordan det går når vi får startet til svømning, for hvis det ikke fungere uden en vest, må jeg selv igang med at være opfindsom (MIG, opfindsom???)
    Dog klare hun det rigtig fint på det åbne hav, selv når der er bølger.. Men har hende som sagt i sele+line for en sikkerheds skyld, så hun ikke bliver slugt af en bølge! ;P
    Men til hundesvømning er der heldigvis ingen bølger, så det burde hun kunne klare.. Vurdere jeg da! : )

• #6   15. jul 2010 *Ggg* Hvor smart FruRobbie, men at få fat i de propper til "korkbæltet" kræver vel at man drikker vin..
    Argh.jeg syntes det smager SÅ Surt, AL slags vin..
    Men det er godt nok smart at man kan få veste i så små størrelser, det kunne være man skulle købe en eller 2 hvis man skulle få en chi som kunne li at svømme.
    Tror Aldrig at jeg får lært Cookie at svømme, hun mener nemlig kun at vand er til for at drikke, damen vil absolut ikke ha våde tæer. selv når vi er ude og det pludseligt bliver regnvejr så stopper hun fornærmet op og vil ikke gå et skridt, næe så skal damen bæres Hihi.

Men sjovt billed at forestille sig en chi med prop-bælte på. ;o))

• #7   15. jul 2010 Ja jeg er heller ikke så meget til vin, lære nok aldrig at drikke det, ligesom jeg ikke kan klare kaffe, duften er dejlig med de smager AJJER, ivuuuu....

Oki Christine, synes også den virker mere "behagelig" end de normale svømmeveste:o)

• #8   15. jul 2010 Bliver spændende med svømning A-S, kan KUN anbefale det, det er skide sjovt og godt for hunnierne:o)....

Hehe stakkels dine forældre som de må suge alle de druer i sig ;o)

• #9   15. jul 2010 Haha! Ja ér det ikke bare synd for mine forældre at de skal pimpe alt dén vin - Fy føj da! De hader mig vidst nu... ; )
    Ej vinpropperne bliver vidst kun en nødløsning *GG* De sidste 2 gange hun har været ude at svømme, har hun haft BB sele på. Hvor jeg så havde en line i hende, så jeg kunne holde hende lidt oppe når der kom en bølge.
    Men det var minimalt med hjælp hun skulle bruge (hun skulle sikkert slet ikke bruge hjælp, men pyldre-mor hér var jo med), så tror bare det var begyndervanskeligheder dér første gang :')
    Nu er hun en lækker sild...laks...hmm...torsk..Øøhøm...? FISK ihvertfald ; ))

Kommentér på:
Redningsvest/svømmevest (info)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce