{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kød med ben + brusk??
  • #1   15. jul 2010 Det er kød med ben/brusk....

• #4   15. jul 2010 det ser ud til det er forskelligt hvad folk bruger dem til smiley jeg tror jeg vil bruge det til kød med ben dage

• Henriette S
    Henriette S Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 118
    #6   16. jul 2010 Didde: det er kød med hovedsagligt brusk, der er ikke nok kalk i til at de kan bruges som ren bendag...dog bruges de nogle gange til hvalpe, der endnu ikke kan tygge ben.

• #7   17. jul 2010 MM; haar nu aldrig hørt kylling skulle være farligt gor hunde smiley

Henriette: Er det så fint hvis jeg bruger lammeben og oksebrystben til bendag?

• #8   18. jul 2010 Jeg tror at det er en personlig vuderingssag. Min hund får okseben fra slagteren til ben dage og kyllinghalse og vinger til kød m. ben/brusk dage. Men hvis ens hund har en følsom fordøjelse er det bedst at der er lidt kød med på bendage.

Det er en skrøne blandt hundeejere at fjerkræ'sben skader fordøjelsessystemet. Fordi de tænker "traditionelt". De tror at råt kød giver orm, så derfor tilbereder de kødet. Og rigtigt nok splintrer kogte ben og især fra fjerkræ, og kan skade fordøjelsessystemet alvorligt. Men så længe det er råt, er der ingen fare. Undgå dog fuldstændigt griseben, da de kan splintre selvom de er rå.

• #10   18. jul 2010 øhm... må jeg lige spørge MM... Hvad er forskellen mellem kylling og høne for dig? Altså jeg ved godt at en kylling er en babyhøne, men tror vist ikke det er det du mener... for man kan jo ikke købe dem i supermarkedet. Det kan være det er mig der er lidt uvidende, men jeg ved da, at når jeg køber "kylling", så er det altså en voksen høne jeg køber. og ikke et kræ på 10cm. så oplys mig venligst smiley

• Henriette S
    Henriette S Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 118
    #12   19. jul 2010 Didde F: Ja, det er helt fint at bruge til bendage... smiley

Kommentér på:
kød med ben + brusk??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce