Tørfoder sammen med.. Tørfoder sammen med..
Har altid givet et par håndfuld tørfoder, sammen med feks kalun, kylling, fisk , osv.. brugte, orijen med mange kuldhydrater i , for at få den til at tag lidt på.. men orijen er halvdyrt, ( brugte det fordi det var det jeg havede tilbage ) men har ikke mere nu, og overveje bare købe noget billigt, som ikke er et mærkeprodukt..
Er der noget af det billige som man bør holde sig fra ? ( forsætter med barf, det bare til at blande sammen med )
mar 2010
Følger: 95 Følgere: 90 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 346
Så selvom det her tørkost er lidt dyre end andet vil jeg klart anbefale at bruge det !!
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 64 Svar: 197
mar 2010
mar 2010
mar 2010
mar 2010
Har haft ham fra han var 8 uger og altid haft det problem med mad, han er bare ikke en hund der elsker mad og spiser ikke hvis det er noget han ikke kan lide eller hvis han ikke har været fysisk aktiv inden fodring !!
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 1.399
Min pige fungerede fint på en blanding den eneste grund til at jeg skiftede helt over var at jeg gerne ville fodre hende så naturligt som muligt.
Hvis du køber barf ved en forhandler kunne du jo høre dem om hvilket foder de vil foreslå eller forhandler. Du vil nok møde nogle fordomme men stå fast og så ville de fleste rådgive dig.
Tørfoder sammen med..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside