Agilitybanden

Agilitybanden

Medlemmer: 110
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brenderup denne weekend
  • #1   23. jul 2010 Nej... Det er lige langt nok fra vordingborg. Måske når jeg engang får egen bil, at jeg kunne finde på at tage over broen en uge, hvor det passer med konkurrencer smiley

• #2   23. jul 2010 Btw... held og lykke smiley

• #3   23. jul 2010 tak tak smiley

• #4   24. jul 2010 wuuuhuuu.... vi vandt kl1 agility idag i Brenderup smiley

• #5   24. jul 2010 Tillykke...

• #6   24. jul 2010 Vi er også afsted..

Puma blev nr. 2 i åben klasse agility for små hunde, nr. 4 i åben klasse spring og nr. 2 i klasse 3 spring på en rigtig svær bane hvor vi kun var to fejlfrie.

Milou blev nr. 6 i åben klasse spring.

En rigtig fin dag for begge tøser som løb rigtig fint til.

• #7   24. jul 2010 flot! Vi havde 3 super løb og et helt i hegnet løb *lol* det er første gang vi løber åben klasse, så at vi klarede banerne uden alt for mange fejl er meget tilfredsstillende... smiley

I åben AG gik vi galt i byen ved tunnelen (nr 10 tror jeg), jeg var så opsat på, at hun skulle tage det fjerneste tunnel-hul, at jeg fik hende trukket så langt til højre at hun satte forpoterne på a-brædtet *lol* ren førerfejl...

I åben spring fejlede vi på forhindring 19 - jeg tror jeg blev SÅ forbavset over, at hun rent faktisk vendte efter 18ende spring haha, at jeg ikke evnede at få hende i det rette tunnel-hul...

vores sidste løb om eftermiddagen, klasse 1 spring var total ged... jeg handlede som en klovn og hun var alt for træt og varm... Hun er også i løb, så jeg er egentlig bare godt tilfreds med at hun løb så flot på trods af dette...

Og hvordan kan man andet end være glad, når man vender hjem med en pokal smiley

• #8   25. jul 2010 endnu en dejlig dag i Brenderup og endnu en pokal til hylden. Løb fejlfrit i sp1 og fik en 2. plads... disket i de 3 andre løb... man kan godt mærke at kræet er i løb, det gør hende altså lidt hurtigere træt end ellers...

• #9   25. jul 2010 Tillykke endnu engang.

Fik du nogen pinde?

• #10   25. jul 2010 ingen oprykning nej, for vi løb på rød bog til et DCH stævne... får først min blå bog d. 2 august. Men det er nu også ok, vil helst ikke rykke op for hurtigt smiley

Hunden er måske nok klar, men det er hendes handler absolut ikke *LOL*

• #11   25. jul 2010 Det forstod jeg ikke? Hvad er forskellen på rød og blå bog?

• #12   25. jul 2010 rød = dkk bog
    blå = dch bog

nogle stævner kan du løbe på begge bøger, men kan kun få oprykning på den klub der afholder stævnet...

• #13   25. jul 2010 Hm... Synes bare jeg har læst at opryknings resultater opnået som DKK-hund også tæller til DcH, men det kan da godt være det er anderledes når man får et DcH resultat indført i en DKK-bog.

• #14   25. jul 2010 Ah....

Nu har jeg fundet ud af hvad jeg har misforstået smiley

Men så kan man i princippet løbe klasse 1 til evig tid?

• #15   25. jul 2010 Men skal resultaterne fra DKK-bogen ikke føres over i DcH-bogen? Eller er det valgfrit.

• #16   26. jul 2010 I princippet kan du vel - hvis du kun løber på rød bog - løbe klasse 1 hos DCH i evig tid... men det er der jo ikke megen sjov ved... På et eller andet tidspunkt investerer man vel i en blå bog også smiley

Jeg ved ikke hvordan det fungerer den anden vej rundt. Men mine DCH resultater bliver ikke indført i min DKK bog - så mon ikke det er det samme, at DKK resultater ikke indføres i DCH bøger? Jeg ved det ikke.... det må du spørge nogle af de kloge om istedet smiley

• #17   26. jul 2010 Der er en artikel i Fyens stiften om stævnet http://www.fyens.dk/article/1649690

Hvis man vælger "se alle billeder" - så er det mig på billede 5 - der leger flyvemaskine *lol* jeg er igang med banegennemgang og ser utroligt intelligent ud hahaha....

• #18   26. jul 2010 Der står bare i reglementet at de kan overføres, men ved ikke om de skal. Det kunne være du vidste det smiley

Og ja... tror vi alle ser mere eller mindre begavede ud når vi går bane *gg*

Kommentér på:
Brenderup denne weekend

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce