{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

bordtræing i randers {{forumTopicSubject}}

akoya har af uvisse årsager flippet på bordet de sidste to gange han er blevet udstillet. så skal starte forfra med træningen på bord..

men syntes ikke ringtrænigen giver nok- så tænkte om der er folk i området som er itresseret i vi tager et par intensive træningstimer med bordtræning og hjælper hinanden....

jeg ligger gerne hus og have til...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bordtræing i randers
  • #1   31. jul 2010 akoya har altid været en lille smugle speciel med bodet.. men til vores sidste udstilling røg der fuldstændig en pakning i hjernen på ham --- og jeg forstår det virkelig ikke... den sidste udstillig forløb helt perfekt --- aner virkelig ikke hvad der sker ---

men må bare igang igen med at træne..

• #2   1. aug 2010 har du eller får du nogle gode fif, så vil jeg da gerne høre om dem, min Dee-Dee, hader nemlig også at stå på bordet, han bliver ligesom lidt af en flisbue, og det er jo knapt så præsentabelt

• #4   1. aug 2010 Sidsel, mig og Hanna vil meget gerne være med til at træne.
    Hun har ikke nogle specielle problemer, men træning kan aldrig skade.

• #5   1. aug 2010 problemet er at akoya er fuldstændig eksemplarisk her hjemme når jeg træner med ham - han kan alt han skal kunne - kan endda få en finger i gabet på ham. han kan børstes - og blowes -- stå selv - vise tænder -- han kan det hele --- han står endda klar på gulvet når jeg træner med de andre og hopper selv op mod bordet når det er hans tur.

jeg er nød til at have nogle fremmede ind over --

jeg har lagt mærke til at han de sidste mdr er blevet lidt mere reserveret over for fremmede og det kulminerede så her i sidste uge til udstillingen hvor han ikke ville have folk rørte ved ham ved mindre han kendte dem. og på bordet i ringen flippede han skråt. -- så vil kombinere træningen med en masse ture til byen hvor han kan hilse på en masse mennesker stille og roligt..

• #6   1. aug 2010 Fossi havde som hvalp/unghund også en periode hvor han nægtede at stå på bordet.....

som baby var der ingen problemer men så var vi på en udstilling - hans sidste som hvalp - hvor han var den første hund på bordet og så havde de stillet bordet op uden at spænde det under pladen, så da fossi havde stået der et øjeblik og dommeren begyndte at røre ham , så klappede bordet sammen under ham.
    så jeg brugte nogle mdr. med op på bordet og spise guffer..... og fik ham vist til at forstå at bordet ikke klapper sammen under ham ....så blev det tid for brøndby...den der 4 dags udstilling om sommeren......derefter skulle fossi så lige lære at man ikke fik brændt poterne af når man kom på bordet.

Lige nu er hans problem at han mener at når han kommer i ringen - på græs - så ligger der en masse post der lige skal læses imens vi går rundt. Indendørs har vi ikke det problem, for der kan jeg køre så meget stærkere at han går pænt.

• #7   1. aug 2010 karen - det lyder godt ---- ser lige hvor mange vi kan samle -- så finder jeg nolge datoer

• #8   1. aug 2010 Charlotte F
    jeg har gået i Svendborg, men syntes ikke at jeg får ret meget ud af det, har lige fået en ny hvalp, og vil selvfølgelig gå til ringtræning med hende, men det duer ikke rigtig med Dee-Dee

• #9   1. aug 2010 vivian - ja han er gået igennem fra top til tå -- der er ikke noget..

og ja jeg vil gerne fortsætte med at udstille ham.. han elsker stadigvæk at komme med.. idder klar i kassen når vi kal køre og om søndagen hvor han egentlig ikke var tilmeldt tog jeg ham med alligevel fordi han skabte sig sådan da jeg pakkede bilen. der er om sagt heller ikke noget når det er folk han kender -- også er det som om han er mindre mitænksom når det ikke er kvindelige dommere og hvis de ikke pyller for meget om ham..

det om er underligt er at der intet var til eks verdens udstillingen - eller da vi var i polen ugen før --

han har altid været lidt underlig når vi var til ringtræning og bryder sig ikke om de kvindelige trænere. men han er jo efterhånden en gammel rotte i faget.. så det undre mig noget..

• #10   1. aug 2010 Sidsel det er da mærkeligt at han har noget imod damer.
    Men du siger bare til så finder vi ud af det.
    Og han har jo ikke mødt mig andet et par gange, og Hanna kender han heller ikke rigtigt.

Og vil gerne træner lidt mere med Hanna for vi har lige nogle detaljer vi skal have styr på.

• #11   3. aug 2010 Ja jeg er også gerne med på et par gange. Og jeg bor jo lige i nabobyen, så det kan vi jo nok finde ud af. Min har også en del reservatition på bordet, men hun plejer alligevel at klare det. dog har hun overhovedet ikke lyst til at logre der oppe.

Kommentér på:
bordtræing i randers

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce