610 visninger
|
Oprettet:
6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
bordtræing i randers {{forumTopicSubject}}
akoya har af uvisse årsager flippet på bordet de sidste to gange han er blevet udstillet. så skal starte forfra med træningen på bord..
men syntes ikke ringtrænigen giver nok- så tænkte om der er folk i området som er itresseret i vi tager et par intensive træningstimer med bordtræning og hjælper hinanden....
jeg ligger gerne hus og have til...
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
men må bare igang igen med at træne..
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 33
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.366
Hun har ikke nogle specielle problemer, men træning kan aldrig skade.
mar 2008
jeg er nød til at have nogle fremmede ind over --
jeg har lagt mærke til at han de sidste mdr er blevet lidt mere reserveret over for fremmede og det kulminerede så her i sidste uge til udstillingen hvor han ikke ville have folk rørte ved ham ved mindre han kendte dem. og på bordet i ringen flippede han skråt. -- så vil kombinere træningen med en masse ture til byen hvor han kan hilse på en masse mennesker stille og roligt..
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.580
som baby var der ingen problemer men så var vi på en udstilling - hans sidste som hvalp - hvor han var den første hund på bordet og så havde de stillet bordet op uden at spænde det under pladen, så da fossi havde stået der et øjeblik og dommeren begyndte at røre ham , så klappede bordet sammen under ham.
så jeg brugte nogle mdr. med op på bordet og spise guffer..... og fik ham vist til at forstå at bordet ikke klapper sammen under ham ....så blev det tid for brøndby...den der 4 dags udstilling om sommeren......derefter skulle fossi så lige lære at man ikke fik brændt poterne af når man kom på bordet.
Lige nu er hans problem at han mener at når han kommer i ringen - på græs - så ligger der en masse post der lige skal læses imens vi går rundt. Indendørs har vi ikke det problem, for der kan jeg køre så meget stærkere at han går pænt.
mar 2008
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 33
jeg har gået i Svendborg, men syntes ikke at jeg får ret meget ud af det, har lige fået en ny hvalp, og vil selvfølgelig gå til ringtræning med hende, men det duer ikke rigtig med Dee-Dee
mar 2008
og ja jeg vil gerne fortsætte med at udstille ham.. han elsker stadigvæk at komme med.. idder klar i kassen når vi kal køre og om søndagen hvor han egentlig ikke var tilmeldt tog jeg ham med alligevel fordi han skabte sig sådan da jeg pakkede bilen. der er om sagt heller ikke noget når det er folk han kender -- også er det som om han er mindre mitænksom når det ikke er kvindelige dommere og hvis de ikke pyller for meget om ham..
det om er underligt er at der intet var til eks verdens udstillingen - eller da vi var i polen ugen før --
han har altid været lidt underlig når vi var til ringtræning og bryder sig ikke om de kvindelige trænere. men han er jo efterhånden en gammel rotte i faget.. så det undre mig noget..
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.366
Men du siger bare til så finder vi ud af det.
Og han har jo ikke mødt mig andet et par gange, og Hanna kender han heller ikke rigtigt.
Og vil gerne træner lidt mere med Hanna for vi har lige nogle detaljer vi skal have styr på.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 28
bordtræing i randers
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside