{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har helt glemt.....
  • #2   10. aug 2010 Den er så super fed! Én af dem man ikke kan ligge fra sig igen smiley Tror det er 5-6 mdr siden jeg blev færdig med den, men ingen tvivl om jeg snart skal igennem den igen - for lige at være sikker på jeg ikke har misset noget... smiley

  • #3   11. aug 2010 Regner med at købe den når den kommer på dansk d. 30. sep. Behøver ejg at sige at jeg glæder mig som et lille barn.
    Så tror jeg også at jeg køber bogen the body.


  • #4   26. aug 2010 The Body er også altid god smiley

    Vil langt om længe gå igang med Det Mørke Tårn serien...

    Er lige blevet færdig med Koontz´s Frankenstein serie... smiley


  • #5   27. aug 2010 Uhhh Anne, lad mig endelig vide hvad du synes om den.
    Lige siden jeg har læst den, har jeg set elemeter (skildpadder, tid, tårn ovs.) i alle hans andre værker.
    Fx. Det onde "Skildpadden kunne ikke hjælpe os". Og i Boo'ya Moon hvor tårnet omtales.


  • #6   27. aug 2010 smiley Jamen jeg er faktisk vildt spændt på at få dem læst, fordi de har aldrig rigtig sagt mig noget... Og har aldrig været en prioritet for mig at læse lige dén serie af bøger... Men NU skal det være, fordi det efterhånden er de eneste jeg mangler smiley

    Men det er jo meget typisk for ham, at genbruge forskellige elementer og det er jo det der er ret fedt fordi man føler nærmest man kender personer, ting, elementer og steder ret godt efterhånden smiley



  • #7   29. aug 2010 Anne, det at han genbruger ting er ret genialt. Jeg fristes næsten til at sige "part of the big picture!"
    Hehe, ja det kommer jo lidt af sig selv, når det er noget af det sidste du mangler. Og det går bare ikke at der er noget man ikke får læst. hehe


  • #8   31. aug 2010 hi hi nej helt præcis.... smiley Og ja, det er nemlig genialt at han genbruger ting smiley

Kommentér på:
Har helt glemt.....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce