Hundepensioner {{forumTopicSubject}}
Hej
Kender I nogen som driver hundepension, eller selv driver en hundepension, så se her.
Vi er et par pensionsejere her i Nordjylland som har planer om at starte en forening for hundepensioner i danmark. Formålet med foreningen er at lave et sæt fælles spilleregler således at du kan få en form for godkendelse, således at kunden ved ay her er orden i tingene. Dernæst for at vi sammen kan ytre vores holdniger og forslag til hvordan driften, kontrollen og osv klares bedst muligt og hensigtsmæssing i forhold til andre myndigheder.
Jeg håber folk vil tage godt imod dettte initativ og lade budskabet gå videre til dem det måtte vedrøre.
Yderligere spørgsmål mv.kan rettes til henrik@tiendemarken.dk
Venlig hilsen
Henrik
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.166
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 98
Der er ikke noget endnu, da vi først lige har sat projektet i søen. Men så snart der er mere/nyt skal jeg nok lade høre fra mig. De er selvfølgelig velkommen til at ringe eller skrive og høre mere om planer og tanker. Men pt er der ikke nogen hjemmeside eller andet.
Henrik
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.166
Tror det vil fint med nogle fælles regler på det område, da jeg selv synes det kan være svært at finde den rigtige pension, man høre jo desværre nogen gange nogle frygtelig historier.:(
Hundepensioner
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside