Gravhunde Gruppen

Gravhunde Gruppen

Medlemmer: 423
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
825 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Adfærds- behandler, -expert, -træner Adfærds- behandler, -expert, -træner

Hej allesammen, jeg kunne nok bruge lidt hjælp fra en person, der har forstand på at tyde en gravhunds adfærd i visse situationer, samt anvise træningsmetoder til at ændre adfærden med.... Kender vi en sådan person herinde...? Kender I osse prisniveauet for assistancen ville det osse være en stor hjælp. .
Ser frem til noget positiv respons fra jer vedr. emnet..
På forhånd tak for jeres hjælp.
Knus til jer alle fra Kent og alle gravhundene...smiler

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af møbler 800 kr.
  • Elektriker 800 kr.
  • Sætte kilerem på texas rider 6100E 250 kr.
  • Hej jeg skal have hæng mit TV og TV bord op 800 kr.
  • Flytterengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Adfærds- behandler, -expert, -træner
  • #1   18. aug 2010 e gravhund, og er vild med den charmerende race, som også kan være svær at tyde.
    Jeg sender dig her et link, som fortæller lidt om det grundlæggende udgangspunkt i arbejdet med vores dejlige firbenede.
    Og så synes jeg det hjælper, at ignorere dårlig opførsel, og rose god smiley
    Held og lykke med træningen. Knus og smil, Charlotte

(link fjernet)

• #2   18. aug 2010 Hov, kan se at noget af den første tekst mangler:

Hej Kent. Jeg er ikke træner, men har tidligere haft en gravhund fra et internat. Og så passer jeg til daglig min søns gravhund, og er vild med denne charmerende race, som også kan være svær at tyde......

• #3   18. aug 2010 Hej smiley jeg har googlet privat hundetræning og fundet fx (link fjernet) , hvor du osse kan se hvad en privat træner koster smiley Jeg har selv købt Victoria Stilwell´s bog (mig eller hunden), kan hun beskriver en masse gode råd om bla. opdragelse og om adfærdsproblemer...og jeg har aldrig opnået så gode resultater med min gravhund, som efter jeg begyndte at følge hendes råd og træningsmetoder smiley Det er et forsøg værd syns jeg smiley

• #4   18. aug 2010 Her et link, til en lille film om gravhunden, med Victoria Stilwell:

http://www.veoh.com/browse/videos/category/entertainment/watch/v1063994GFzJQEFN

• #5   18. aug 2010 Hvad er problemet Kent ?

• #6   18. aug 2010 Kent - www.Utika.dk adfærdsbehandler udover hundetræning. det ligger ved 9510 Arden

• #7   20. aug 2010 Hej. Jeg har god erfaring med UTIKA . Går til træning med Oliver i Sejfllod. hun hedder Anette og er hammer dygtig. Hun tager ud til familien.Find hende under ah hundetræning på internettet. Jeg kan godt sende tlfnr. osv. Jeg er blevet afhæning af den træning...Det er godt , sjovt og hun er altid parat til at hjælpe med gode råd. Anette har været hernede to gange. Jeg anbefaler hende til alle. Mine to hund elsker hende overalt.

• #8   20. aug 2010 ps. Anette er uddannet i Arden hos UTIKA.

• #9   21. aug 2010 Altås hvis du er medlem af DKK, så kan du jo bruge deres hundeadfærdskonsulenter.

vh
    Tanja

• #10   21. aug 2010 Jamen Tanja..... smiler...
    Det havde jeg slet ikke tænkt på som en mulighed.... Tusind tak for det tip... Jeg er jo medlem af både DKK og DGK, mærkeligt nok har jeg ikke skænket det en tanke i forbindelse med det her adfærds-problem...
    Jeg vil osse benytte mig af de andre råd og links, som I har været så flinke til at give mig....
    Har bl.a. bestilt den omtalte bog og set hendes afsnit om gravhunde på Nettet....
    Så tusind tak for de gode råd allesammen.... Jeg er glad for at I altid forsøger at hjælpe.... Det er bare een af de gode ting ved jer herinde på Hundegalleri.dk... Hjælpsomheden og videns-delingen er fantastisk....
    Det sætter jeg virkelig stor stor pris på...
    Tak for det...
    Mvh
    Kent

Kommentér på:
Adfærds- behandler, -expert, -træner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce