{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Hvordan klare jeg lige den ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg søge nogle gode råd til min lille Loui.

Han er ikke så glad for at komme udenfor, så han tisser og gør stort inde for stort set hele tiden. Tror han fryser lidt og gir ham en lile hjemmelavet trøje på. Men han virker ikke interesseret i det. Jeg kan rende rundt udenfor i 20 min. måske mere uden han laver noget, hvor han så sætter sig og tisser med det samme han kommer indenfor, og andre gange ryger der lige en lille tissetår af udenfor, men det er dælme sjælent smiley

Nogen gode råd når nu han ikke virker så glad for at være ude ? Skal han bare tvinges, og så går vi ikke ind før han har lavet noget ? Eller vil det hjælpe og komme ud og gå lidt ? Synes det er lidt svært med ham her og det har det ikke været med mine andre hunde.

Han er 3 mån. gammel nu ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan klare jeg lige den ?
  • #1   6. okt 2010 Husker du at rose ham meget når han gør noget udenfor når I går tur?
    Vask også de steder han tisser/pøller med Rodalon, da det ellers kan friste ham til at tisse/pølle derigen igen igen..

• #2   6. okt 2010 Jeg roser ham meget når han gør det ude, men det er som om han ikke tager det til sig, altså at han ikke forstår hvorfor jg gør det he he.. Og den får ellers hele armen og sætter mig ned på hug til ham, han logre lidt med halen og så er det så det. Pt. vasker jeg gulvet i grundrens. Er rodalon bedst ?

• #4   6. okt 2010 Ork, er han kun 12 uger - Dét havde jeg overset.
    Ja så kan du ikke forvente han er renlig :o))
    Men tålmodighed og ros er vejen frem!

• #5   6. okt 2010 Ja ved godt jeg skal ha tålmodighed når han ikke er ældre end 3 mån. Det med blusen gør jeg kun fordi han ryster så snart jeg åbner døren, og jeg siger dig, virkelig ryster. Men ja jeg må ud og aktivere ham lidt så han glemmer at han fryser (selvom det har jo nu hele tiden gjordt) Men jeg skal nok bare have tålmodighed smiley Og ja det er trykke og rolige omgivelser ude i haven.

• #7   6. okt 2010 Okay he he... Han har heller aldrig fået skældt ud når han har lavet inde smiley Tusind tak for råd, det er helt klart noget jeg vil tage til mig smiley

• #9   6. okt 2010 Tak skal du ha' smiley

• #10   6. okt 2010 Et råd herfra, min Felia er et halvt år nu, og hun er renlig - sådan da, den kan stadig smutte hvis det presser.. Men men, jeg har fra start bare gået med hende 1-2 timer mellemrum, ikke mere end 2 timer de første mange måneder, og det var ud ligeså snart hun havde spist, leget eller sovet længe, med mindre hun faldt i søvn over legen, så gik vi ud så snart hun vågnede - anstrengende når vi bor på 2. sal ;p
    Det hjalp virkelig.. smiley Hvis han er meget lille, ville jeg give dækken på allerede nu, i hvert fald morgen og aften, mine store piger får det allerede på nu, og de er trods alt voksene.. smiley
    Så hvis du kan se at han fryser, så synes jeg du skal give ham det på smiley

• #11   9. okt 2010 Jeg har tit læst at det ikke er ualmindeligt at chihuahuas først er renlige i ½-års alderen.
    Jeg aner ikke hvorfor, nogen vil uden tvivl sige at det er noget sludder, og at det er ejerens skyld.
    Men begge mine chi´er var først 100% renllige i 6-7 mdrs alderen, og ligesom trådstarter, har jeg aldrig, aldrig oplevet at det tog så lang tid med de andre hunderacer jeg har haft i mit liv.

• #12   9. okt 2010 Lige en lille opdatering smiley Det lader til at Loui er blevet gladere for at være ude, og har efterhånden fundet sit ynglings sted og tisse smiley Så det går fremad med ham, og det er bare skønt. Der er stadg en del uheld indefor, men det går fremad med mn lille fyr smiley Tak til alle som har komet med råd smiley

Kommentér på:
Hvordan klare jeg lige den ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce