Høring om projekt i Bulldog klubben! {{forumTopicSubject}}
Modtog Bulldogbladet i går!
1. WAUW hvor syntes jeg bare det nye layout er godt! STOR ros til den nye redaktør! Nemt og overskueligt, lækkert med nye tiltag, og skønt med en rød tråd igennem bladet! Virker ENDELIG proffesionelt lavet!
2. Og det min tråd egentlig er tiltænkt, hvad syntes I om de nye projekter i Bulldogklubben?? (avlskåring og farveansættelsprojekt)
Personligt syntes jeg det er SUPER!!!
Det vil stoppe noget af al den avl med alt der kan kravle og gå (dog vil det ikke stoppe avl uden tavle), men syntes det er super tiltag! Jeg stod selv i ringen i søndags med min hund, som er et sundt eksemplar af racen (i mine øjne, dog også min dyrlæges), hvor jeg var oppe imod en anden hund, som lød være en en gammel mand med snot i hele hovedet, som var ved at kløjs i hans pibe!!! I mine øjne virkede denne hund ikke egnet til avl, men den fik en exellent og blev placeret, og vi blev smidt ud med en Lovende, og en melding om, at min hund er creme! Kan godt tage kritik, em syntes ikke det er fair, når en hund der ikke burde indgå i avlen på så tydelig måde, kan få en exellent! Min hunds bedømmelse var slet ikke unfair, dog mener jeg ikke han er creme, men ja han er lys fawn!
Nå, men det jeg egentlig vil frem til, er at jeg syntes det er FEDT, at der så vil blive lavet en decideret avlskåring, hvor man jo så kan håbe på, at de brodne kar bliver sorteret fra!
Der er mange tiltag man er i gang med, men disse er da nogen som kan have effekt på kort sigt!
Hvad siger i??
Maria
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 1.032
dec 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 376
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 296 Svar: 2.577
Udstilling og sundhed har desværre aldrig helt gået "hånd i hånd", men lad os nu lade udstillinger være det de er; en skønhedskonkurrence og så håbe at opdrættere og købere vægter sundheden. Har selv en hund som har opnået ok placeringer, men hun skal ikke i avl pga en dårlig ryg. Isha har derimod ikke fået så fine placeringer, men hun er sund og rask og skal da efter planen i avlen.
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.921
Modtager desværre ikke mine blade - jeg flytter for ofte ;O)
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 168
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 1.032
Din oplevelse på udstillingen i søndags..
dec 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 376
Høring om projekt i Bulldog klubben!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside