Venner/ kærester:0? {{forumTopicSubject}}
Jeg har været kærester med jonas i 5 år vi bor os Sammen og har gjort det i 4 år. Men det sidste halve år har vi ikk rigtigt været kærester. Forstået på den måde vi kysser ikk og gør vi er det kun Hej og farvel trunte møs:/ vo har ikk haft sex i jaa over 2 måneder . For mit vedkommene er lysten der faktisk ikk fordi jeg tror han ikk tænder på mig mer. Jeg føler det gået hen og blevet venne forhold og det der holder os begge tilbage fra sandheden er den skide tryghed!!! Hvad gør jeg !!? Har aldrig boet alene og klaret mig selv og det Skræmmer mig fra vid og sans! Om jeg kan og kan jeg få Emma med i ny lej osv
er ikk ked a det men bare utryg trorjeg
nov 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 70 Svar: 393
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 610
Jeg klarede den. Og har en ny kæreste nu, men må indrømme jeg stadig tænker på Jonas, da man alligevel har noget specielt sammen når man har været sammen i så mange år, men det er vel naturligt
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.355
maj 2009
jul 2007
maj 2009
Min eks Jonas der, tog min bil en lørdag morgen, kørte ud og træne, sagde lejligheden op(uden jeg vidste det) Kom tilbage og sagde at nu var det slut, han gad ikke bo der mere, og jeg ødelagde hans liv fordi jeg ikke ville flytte med ham til århus osv. Midt i vores snak hvor jeg gerne ville snakke om de her ting, ringede han til sin kammerat og skred til fest. Så pakkede jeg mine ting og min hunds ting og skred hjem til mine forældre. Ringede til ham og sagde det var slut. Så var det pludselig ikke sådan ment osv. osv.
Fatter dem ikke!!!!! Lad os vædde med at hvis i går hver til sit, så ramler hans verden sammen også er han PLUDSELIG klar til at gøre det ene og det andet, som han ikke vil nu, hvor han stadig ved at han har dig.
jul 2007
jul 2007
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Det har jeg også oplevet i mit forhold.
Forskellen kommer jo i om man er i stand til at komme ud af den rutine som det hurtigt bliver, når man ikke har noget overskud, og det er jo en af den slags modgang man møder i et parforhold.
For mit eget vedkommende ændrede det sig helt automatisk i takt med overskuddet kommer igen.
Men ja, hvis det ikke skyldes en kort periode med manglende overskud, så er det måske ikke det rigtige forhold at være i.
maj 2009
I har jo været sammen rigtig rigtig længe, sikkert på godt og ondt. Og du er stadig ung, og verden er stor, og jeg er 100% sikker på, at HVIS det skal være dig og ham for altid, så finder i sammen igen, uden tvivl!
" Giv slip på den du elsker, kommer han tilbage elsker han også dig. "
Venner/ kærester:0?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside