{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Venner/ kærester:0? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været kærester med jonas i 5 år vi bor os Sammen og har gjort det i 4 år. Men det sidste halve år har vi ikk rigtigt været kærester. Forstået på den måde vi kysser ikk og gør vi er det kun Hej og farvel trunte møs:/ vo har ikk haft sex i jaa over 2 måneder . For mit vedkommene er lysten der faktisk ikk fordi jeg tror han ikk tænder på mig mer. Jeg føler det gået hen og blevet venne forhold og det der holder os begge tilbage fra sandheden er den skide tryghed!!! Hvad gør jeg !!? Har aldrig boet alene og klaret mig selv og det Skræmmer mig fra vid og sans! Om jeg kan og kan jeg få Emma med i ny lej osv smiley er ikk ked a det men bare utryg trorjeg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Venner/ kærester:0?
  • #1   8. dec 2010 åhh søde dig,, du kan da klare dig selv,,,,,giv dig god tid til at finde et hjem hvor du kan have hunden med,,,,TRO MIG,,,du skal nok klare det,,bedre at slutte det mens i er gode venner end i kommer til at såre hinanden,,,,,,,,held og lykke til dig,,,,og mange tanker,,,,,,

• #3   8. dec 2010 Uh det samme havde min forrige kæreste og jeg. Vi havde boet sammen i tre år og kommet sammen i 4. Du skal overveje med dig selv om du vil finde gnisten igen sammen med din kæreste, hvis i begge er villige til det, eller om i måske skulle gå hver til sit?

Jeg klarede den. Og har en ny kæreste nu, men må indrømme jeg stadig tænker på Jonas, da man alligevel har noget specielt sammen når man har været sammen i så mange år, men det er vel naturligt smiley

• #4   8. dec 2010 Vi har eller jeg har prøvet a finde gnisten han Sir han os prøver men det gør han altså ikk:/

• #5   8. dec 2010 ih det er så træls smiley , Og man skal være to til at genopbygge det, ellers fungere det jo ikke smiley

• #7   8. dec 2010 Nej tror jeg ikk han er smiley han ændre os mening med alt fx har han altid sagt han så mig og ham få børn men nu han ikk klar?:0 ikk a det ødelægger mit liv meeen?

• #8   9. dec 2010 Mænd er bare så komplicerede nogle gange. Forstår virkelig ikke deres tankegang.

Min eks Jonas der, tog min bil en lørdag morgen, kørte ud og træne, sagde lejligheden op(uden jeg vidste det) Kom tilbage og sagde at nu var det slut, han gad ikke bo der mere, og jeg ødelagde hans liv fordi jeg ikke ville flytte med ham til århus osv. Midt i vores snak hvor jeg gerne ville snakke om de her ting, ringede han til sin kammerat og skred til fest. Så pakkede jeg mine ting og min hunds ting og skred hjem til mine forældre. Ringede til ham og sagde det var slut. Så var det pludselig ikke sådan ment osv. osv.

Fatter dem ikke!!!!! Lad os vædde med at hvis i går hver til sit, så ramler hans verden sammen også er han PLUDSELIG klar til at gøre det ene og det andet, som han ikke vil nu, hvor han stadig ved at han har dig.

• #9   9. dec 2010 Jaa det sku sørgeligt smiley men min er dybt jaloux må ikk snakke med tidligere venner må ikk fx eje sex legetøj fordi så jeg utro:/ han har tjekket min Tlf smiley han må til gændgæl gerne SMS med en pige fra Viborg jeg har mødt 1 gang hvor hun direkte sagde til mig hun nok sku få jonas! Fortalte ham det pænt og sagde jeg ikk brød mig om han skrev med hende smiley det troede han ikk på og skriver med hende. Spørger jeg om det hende undviger han spørgsmålet smiley

• #10   9. dec 2010 Ja for det er netop et skuespil det kører pt og jeg må indrømme jeg ved at brække mig over det

• #11   9. dec 2010 Jeg synes den er svær. Jeg tror alle længerevarende forhold oplever perioder, hvor der ikke er noget overskud i hverdagen, og hvor det hele derfor virker mere proforma-agtigt.
    Det har jeg også oplevet i mit forhold.
    Forskellen kommer jo i om man er i stand til at komme ud af den rutine som det hurtigt bliver, når man ikke har noget overskud, og det er jo en af den slags modgang man møder i et parforhold.

For mit eget vedkommende ændrede det sig helt automatisk i takt med overskuddet kommer igen.

Men ja, hvis det ikke skyldes en kort periode med manglende overskud, så er det måske ikke det rigtige forhold at være i.

• #12   10. dec 2010 Søde du. Jeg synes du skal tænke rigtig rigtig godt over det. Virkelig. Det skulle nødigt være noget du senere hen fortryder. Følg dit hjerte og hvad du synes er rigtigt. Det er det eneste rigtige for dig. Jeg ved selv hvor svært det er, og hvor ondt det gør. Men rigtig nok er at tiden heler alle sår. Og måske er græsset også grønnere på den anden side? Måske du har brug for at finde dig selv, og finde ud af hvem DU er. Uden der er en du skal gå på kompromi med. For i det lange løb, er et par forhold i grove træk et stort kompromi.
    I har jo været sammen rigtig rigtig længe, sikkert på godt og ondt. Og du er stadig ung, og verden er stor, og jeg er 100% sikker på, at HVIS det skal være dig og ham for altid, så finder i sammen igen, uden tvivl!

" Giv slip på den du elsker, kommer han tilbage elsker han også dig. " smiley

Kommentér på:
Venner/ kærester:0?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce