25. mar 2008 Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 144 Svar: 783
Træningskammerater søges nordsjælland! {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Jeg hedder Mischa og jeg har den mest fantastiske hund, Bella. Hun er blanding af hønsehund og labrador. Vi elsker at træne og vi går både til agility 2 gange om ugen, rally 1 gang om ugen og så venter vi på et canine freestyle hold bliver åbnet.
Derud over træner vi rigtig mange tricks.
Vi tænker om der ikke er nogen i nordsjælland, der har lyst, at træne sammen med os en bestemt dag om ugen/mdr eller hvad vi nu finder ud af.
Jeg tænker at vi hver især invisterer i tilbehør til nye tricks(baljer, pap, hula hop ring f.eks)
Og at vi er klar til, at dele hvis det endelig er. Jeg har i hvert fald lidt forskelligt!
Det er fuldkommen ligemeget hvor meget erfaring i har med det eller alder, bare i har lyst til at inspirere og blive inspireret!
Jeg har meget erfaring med klikkertræning - jeg har dog ikke taget nogle kurser endnu - så hvis det er nyt for jer, kan jeg sagtens sætte jer ind i det!
Tanken bag dette er både socialt samvær og at blive inspireret til at få et endnu stærkere bånd til sin hund!
Bella er selvfølgelig også frisk på, at lege!!
Jeg bor selv i 3390 Hundested, så jeg tænker, at vi kan mødes i Fr. værk??
Jeg håber rigtig meget, at der er nogen der er friske på det her, for vi savner sådan nogen, at klikkertræne tricks med!
Hvem ved - måske kan vi starte et helt for-sjov-hold!
-Mischa & Bella
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 163 Svar: 544
Jeg vil meget gerne mødes en gang om måneden. Det er rallt jeg har til hensitg at træne. Bor i Helsingør, så tænke at vi kan skiftes til at tage frem og tilbage.
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 144 Svar: 783
Jeg har kun været til rally få gange, men starter op igen til marts..
Er i begynder også, eller?
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 163 Svar: 544
mar 2008
sep 2005
Følger: 121 Følgere: 122 Hunde: 4 Emner: 75 Svar: 974
Jeg træner Lydighed og Rally.
Bor i Vejby mellem helsingør og hundested og har STOR privat indhegnet træningsbane...
mar 2008
Træningskammerater søges nordsjælland!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside