{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underbid
  • #2   26. dec 2010 Min Cookie havde et mega stort underbid FØR tandskiftet, men nu har hun tangbid, hun vil desv.ikke lade mig se ordentligt efter ;o/
    "jeg har jo kun en hånd til at holde og løfte læber med"
    men een ting er sikkert, de kan skifte tandstillig i ret lang tid.
    Jeg håber da at "Nessa`s" bid sætter sig på rette plads, men der er jo desv.ingen garenti, og slet ikke når hun har skiftet til voksentænder.

Malene. Jeg håber det retter sig på din lille smuksak..*Ss*

• #3   26. dec 2010 prøv og snak med linnea.. hendes irbis havde omvendt saksebid som hun kalder det hehe.. men dert skulle vidst have ændret sig til tangbid.. efter tænderne er skiftet.. ???

• #4   26. dec 2010 okay, har heller ikke lige hørt om omvendt saksebid smiley hehe..
    men hun har lige skiftet, de er ikke 100% vokset ud endnu, men som det ser ud nu kan det kun blive underbid smiley
    jeg håber lidt at når de er vokset fuldt ud at det muligvis kunne blive til tangbid tror desværre ikke det bliver saksebid smiley

• #5   26. dec 2010 nej ved da godt der ikk er nboget der hedder det.. men det kalder vi for sjovt underbid.. ;P

• #6   26. dec 2010 nååår okay smiley hehe
    kan godt se jeg er lidt langsom her smiley hehe

ej jeg håber bare så meget !

• #7   26. dec 2010 Men ved omvendt saksebid sidde hjørnetænderne rigtigt. Det gør de ikke ved underbid.
    Ved omvendt saksebid menes bare at tænderne sidder på den forkerte side i forhold til hvis der er et normalt saksebid. Altså der er ikke mellemrum mellem tænderne i overmunden og undermunden, ligesom der er ved et underbid.

Irbis har stadig mikroskopisk underbid. Men det er meget tæt på tangbid. Men ingen succeshistorie fra ham.

Men min Saga havde underbid fra hvalp af og indtil hun blev omkring 10 mnd, så fik hun tangbid og så i løbet af nogle måneder fik hun saksebid, som hun stadig har som 2 år gammel smiley Og det var efter tandskifte.

Tandskfite har intet at gøre med hvornår kæberne vokser.

• #8   26. dec 2010 linnea : vanessa`s hjørne tænder sidder som de skal, men hun har mellemrum mellem hendes tænder i overmunden.. smiley så ved ikke helt om det godt eller skidt smiley det er vel ikke andet ind at vente og se smiley

• #9   26. dec 2010 Haha true true Casper smiley

Men pointen er i hvertfald at Sagas tænder rettede sig meget sent smiley Men hun har aldrig haft saksebid som hvalp. Irbis havde saksebid indtil han blev 4-5 mnd, og så fik han underbid som blev der smiley
    Så vi må da håbe din lille tyskerdame får de ønskede tænder.

• #10   26. dec 2010 Nej han skfitede først efter. Han fik hevet nogle ud ved 7-8 mnd alderen, så han skiftede dem vel da han var 6-7 mnd tror jeg. Han havde i hvertfald hvalpetænder og hvalpebid da jeg købte ham (4 mnd). Så afleverede jeg ham hos udstationeringsfamilien, besøgte ham en måned efter - og det perfekte saksebid var forvandlet til underbid smiley SURT.

• #11   26. dec 2010 - men desuden er biddet jo også ligegyldigt nu hvor han har patella. Men han er en sød lille fis.Som endelig er holdt op med at strinte (det var derfor hans udstationeringsfamilie ikke ville have ham alligevel... smiley )

• #12   26. dec 2010 altså vanessa er ikke engang 5 måneder, jeg syntes også det var vildt tidligt da jeg så hun skiftede dem ! :S

• #14   26. dec 2010 Jo jeg har ingen løbetider, så du kan bare give dem et danmarkskort og en god frakke, og så kan de lige løbe herover og bo i nogle uger smiley Intet problem.
    Udover en ekstremt lækker har har han desværre intet godt at tilbyde racen. Jo han får en flot pels. Men han er for spinkel, for lang, dårlig forstilling, bælg-øjet, underbid, patella... hm... han har en ok ryglinje, han har et ok sind, god størrelse. Men minusserne overstiger i høj grad plusserne, haha. Så han skal bare være kælehund hos nogen der vil elske ham.

Men det vigtigste er han ikke har ondt, at han havde 1-1 var et chok, da vi aldrig har set ham trække benet, halte eller andet. så han er i det mindste ikke hæmmet smiley

• #15   26. dec 2010 så skal jeg bare rette sig smiley jeg håber så meget at det retter sig !

tak for jeres feedback alle sammen ! smiley

Kommentér på:
underbid

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce