MADLOG

MADLOG

Medlemmer: 63
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Et slankt nyt år. Et slankt nyt år.

For at koge 22 år ned til et par linier.

Så har jeg altid været overvægtig, og de sidste par år har min familie været meget opmærksom på min overvægt, hvilket har gjort at det tit er blevet et samtale emne, ved familie samlingerne.

Så November, sidste år smiley , begyndte jeg, og tabte mig 3kg som så er taget på igen Julen over.
Og nu vil jeg tage kampen op igen, min kæreste har fundet en 7 dags suppekur, som hun syntes jeg skulle prøve. hvor man må spise en bestemt slags suppe, som man må spise alt hvad man kan af, og så er der nogle andre bestemte ting man må spise de forskellige dage, i denne 7 dags periode.

Er der nogen af jer der kender den ? har prøvet den ?
Hvordan gik det for jer ?

Jeg er klar over at suppen ikke gør alt arbejdet, og at den kun vil være starten, men det er også meningen. Den skal fungere som en kickstart, en lille motivations faktor om man vil.

Jeg vejer 118kg i skrivende stund, og mit mål er 90kg.
Da jeg er blevet vejet i et fitness center, hvor jeg blev vejet i en maskine som kunne måle muskler, vand osv... og han sagde at det ville blive svært for mig at komme under 90, da jeg er meget "solidt" bygget.

Ved godt det blev mere end en enkelt linje, og at det måske er lidt forvirrende, ej heller så mange spørgsmål.
Men det er rart at komme ud med det smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et slankt nyt år.
  • #1   2. jan 2011 Jeg synes ikke du skal kickstarte med en kur. Du skal ændre livsstil og det tager laaanngg tid :o(

Tæl kalorier og spis masser grøntsager, drik masser vand ;D

Dét er vejen frem ;o)

• #2   2. jan 2011 Det var også sådan jeg tabte de 3 første kg, så ja... ved det helt sikkert er vejen frem, Men nu syntes hun jeg skulle prøve det.,..

• #4   2. jan 2011 min datter fik også et 'suppeflip' og skulle partut spise 'forbrændingssuppen' i en uge, for hun skulle til bryllup og ville liiiiige smide lidt ekstra, men efter 1½ dag, var hun på sin gode fedtfattige kost igen, hun kunne simpelthen ikke tage lugten eller synet af en ellers dejlig suppe, og siden har hun ikke rørt suppe.

hvis du SELV går ind på det, ikke fordi din kæreste siger det, så prøv det nogle dage, men det du taber kommer altså rigtig hurtigt på igen, såsnart du dropper suppen - og husk, du skal tabe dig for din egen skyld,og ikke for andres!!

du har taget det første store skridt og erkendt at du vil tabe dig, og det i sig selv er en stor beslutning, så godt gået, og held og lykke med projektet! smiley

• #5   3. jan 2011 Hej Nicki

Jeg var på den suppekur sidate år og tabte 28 kg.
    Med føj hvor det dog smagte mig til sidst.
    Da jeg begyndte at spise "normalt" igen tog jeg ret hurtigt de 18kg på igen.
    Det har jeg så fået bremset via madlog. Der begyndte jeg den 5. november 2010 og har ved sidste vejning for 14 dage siden tabt 15 kg

• #6   3. jan 2011 fætter: du er altså bare så sej!!!! - vi er med på vognen fra i dag - trods en meget uvelkommen influenza :((( men på den anden side, det kan være det kan give et par kg i den rigtige retning smiley

• #7   3. jan 2011 LOL Karin.

Nå så du snyder? ;)))

Ej rigtig god bedring *GG*

• #8   3. jan 2011 Puha...

Idag skulle have været første dag på suppekuren.

Jeg fik lavet suppen, jeg smagte suppen og jeg droppede suppen.
    STOR respekt for dem som kan spise den, men det kunne jeg simpelthen ikke!

Så jeg holder mig bare til kostomlægningen og træningen

• #9   4. jan 2011 LOL - ja jeg kan heller ikke snuppe den

• #10   4. jan 2011 Men jeg takker for alle de indlæg folk har gidet ligge her smiley

Kommentér på:
Et slankt nyt år.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce