Et slankt nyt år. Et slankt nyt år.
For at koge 22 år ned til et par linier.
Så har jeg altid været overvægtig, og de sidste par år har min familie været meget opmærksom på min overvægt, hvilket har gjort at det tit er blevet et samtale emne, ved familie samlingerne.
Så November, sidste år , begyndte jeg, og tabte mig 3kg som så er taget på igen Julen over.
Og nu vil jeg tage kampen op igen, min kæreste har fundet en 7 dags suppekur, som hun syntes jeg skulle prøve. hvor man må spise en bestemt slags suppe, som man må spise alt hvad man kan af, og så er der nogle andre bestemte ting man må spise de forskellige dage, i denne 7 dags periode.
Er der nogen af jer der kender den ? har prøvet den ?
Hvordan gik det for jer ?
Jeg er klar over at suppen ikke gør alt arbejdet, og at den kun vil være starten, men det er også meningen. Den skal fungere som en kickstart, en lille motivations faktor om man vil.
Jeg vejer 118kg i skrivende stund, og mit mål er 90kg.
Da jeg er blevet vejet i et fitness center, hvor jeg blev vejet i en maskine som kunne måle muskler, vand osv... og han sagde at det ville blive svært for mig at komme under 90, da jeg er meget "solidt" bygget.
Ved godt det blev mere end en enkelt linje, og at det måske er lidt forvirrende, ej heller så mange spørgsmål.
Men det er rart at komme ud med det
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 295
Tæl kalorier og spis masser grøntsager, drik masser vand ;D
Dét er vejen frem ;o)
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 82
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
hvis du SELV går ind på det, ikke fordi din kæreste siger det, så prøv det nogle dage, men det du taber kommer altså rigtig hurtigt på igen, såsnart du dropper suppen - og husk, du skal tabe dig for din egen skyld,og ikke for andres!!
du har taget det første store skridt og erkendt at du vil tabe dig, og det i sig selv er en stor beslutning, så godt gået, og held og lykke med projektet!
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.363
Jeg var på den suppekur sidate år og tabte 28 kg.
Med føj hvor det dog smagte mig til sidst.
Da jeg begyndte at spise "normalt" igen tog jeg ret hurtigt de 18kg på igen.
Det har jeg så fået bremset via madlog. Der begyndte jeg den 5. november 2010 og har ved sidste vejning for 14 dage siden tabt 15 kg
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
jun 2004
Nå så du snyder? ;)))
Ej rigtig god bedring *GG*
maj 2009
Idag skulle have været første dag på suppekuren.
Jeg fik lavet suppen, jeg smagte suppen og jeg droppede suppen.
STOR respekt for dem som kan spise den, men det kunne jeg simpelthen ikke!
Så jeg holder mig bare til kostomlægningen og træningen
jun 2004
maj 2009
Et slankt nyt år.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside