{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Åh nej, ynglisbamsen:(( {{forumTopicSubject}}

Liva skulle lige drille Siv er for lidt siden. Så hun tog hende ynglis bamse, og Siv ville tage den igen. Så de kom til at hive for hårdt i den, så hoved var ved at falde af. Så Siv stod med den til sidst med et dinglen hoved:(( Hun kigge helt ulykkeligt på mig. Mor så hjølp mig dog!

Så jeg tog bamsen, og fandt sy tingene frem. Fik hoved syet godt på i hånden:O)

Siv blev så gald, at hun nu har ligge med bamsen det sidst 15 minutter..

Hvad skal jeg gøre hvis den ikke står til at rede næste gang:((??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh nej, ynglisbamsen:((
  • #1   6. jan 2011 Hvis det kunne lade sig gøre ville jeg se om jeg kunne finde en magen til smiley
    Er ihvertfald et forsøg værd hehe

• #2   6. jan 2011 Ja, tror det bliver lidt svært. Fordi at det er en jeg har vundet i et tivoli.. Men måå efter lyse en:O))

• #3   7. jan 2011 Den situation kender jeg godt, Gizmo har en lille nisse som han snart har slidt i stykker og jeg har syet den mange gange, så I år fandt jeg en magen til og er begyndt at have den med i legen, så den nye over lapper den gamle. De dag den gamle ikke kan mere, er den nye "accepteret" og Gizmo opdager ikke at den gamle er væk. Kan varmt anbefale at du allerede nu finder en ny magen til smiley

• #4   7. jan 2011 pølse havde også en bamse der fulgte ham hele livet igennem. mein bedste måtte sy en ny krop på den. og vi lappede den utallige gange.. den afgik ved døden sammen med pølse og blev brændt sammen med ham. de ligger nu sammen i hans urne..

men den var godt nok også søller til sidst.. den burde have været aflivet længe før pølse blev det.

• #5   7. jan 2011 åh ja det er bare rigtig svært.. mine har hver deres ynglings ting som de ikke vil dele med de andre, og leder os altid efter erstatninger af dem når jeg er ude så jeg har reserver læggende..

Kommentér på:
Åh nej, ynglisbamsen:((

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce