{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

hjælp til StørreSkriftligOpgave-adfærd {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med en større skriftlig opgave, hvor jeg skal gå ud fra en problemformulering min lære har lavet.

Jeg ville egentlig bare høre om der var nogle der havde nogle gode hjemmesider, eller vidste noget om nogle af enmerne. De flester omhandler hunde.

Problemformuleringen:

1) Redegør for adfærdsbiologiens teori om genetisk programmeret adfærd(instinktiv adfærd) samt adfærden som et resultat af evolutionær rilpasning.

2) Envidere skal du redegør for adfærdsbiologien som et redskab i moderne husdyrhold.

3) Herunder ønskes specielt redegjort for hundes adfærd ig den betydning forskningen i hundens adfærd har for moderne hundetræning og hundehold.

4) Du skal drage paralleller til adfærd hos vilde arter af hundefamilien - specielt ulven.
Vedlagt artikel inddrages i din fremstilling.
Bilag: Om farlige hunde. Hjemmesiden: Dansk kennel klub.

Det skal dog siges at jeg gik igang i onsdags, så der er blevet skrevet en del, kunne bare godt tænke mig at se nogle af tingene fra en anden synsvinkel.

Jeg har specielt svært ved at finde noget om 2'eren og 3'eren. Og hvis nogle har nogle hjemmesider m.m. omkring moderne hundetræning altså posiktiv forstærkning eller klikker træning, ville det være en stor hjælp.

Håber nogle syntes dette kunne være interessant at kigge lidt på.

Mvh Rikke.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
hjælp til StørreSkriftligOpgave-adfærd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce