{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Endelig startet {{forumTopicSubject}}

Så er pigerne startet med kallunen i dag og jeg fik så at vide, at jeg ikke skulle give dem en fastedag endnu, men hvornår gør man så det?

Ja jeg har ingen tålmodighed, for jeg er helt oppe at kører. Min GR blev ved med at slikke skålen efter den var tom, hvilket jeg ikke har set ved tørfoder..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig startet
  • #1   17. jan 2011 Personligt kommer jeg aldrig til at give mine fastedage. Med mindre, de sundhedsmæs-sigt/adfærdsmæssigt på et tidspunkt, vil have bedre af det.
    Jeg holder på, at hvis ulven ikke skulle kæmpe så meget for sin mad, og havde mad til rå-dighed hverdag, ja så fastede den heller ikke.

Men det var jo egentlig slet ikke svar på dit spørgsmål smiley Håber der er nogle, som kan hjælpe dig.

• #3   17. jan 2011 Enig med Daisie smiley

• #5   17. jan 2011 Jeg har lige lyttet med her og vil da også til at droppe fastedagene så, for han har ikke været meget for det, den ene dag, han har prøvet at faste (vi startede jo med BARF 1/1-2011), selvom jeg gav ham sent aftensmad dagen før og tidlig morgenmad dagen efter.

Så nu bliver han sikkert endnu gladere, når mor stopper med at lade ham faste:-)

Og ja, han er også bare forbi lykkelig for sit nye mad, det er bare så super skønt at se!

• #6   17. jan 2011 Det var hende inde fra RHM, som sagde, at jeg ikke skulle faste dem i starten, men så tænker jeg så, hvornår starter man så på det?

• #7   17. jan 2011 Jeg faster ikke Gizmo 100% , der ryger stadigvæk lidt guf ned hver dag og der bliver ramaskrig hvis han ikke får sin godnatkiks :). Men der er skåret kraftigt ned på guf og så får han mad hver anden dag :).
    At han får mad hver anden dag skyldes manglende lyst til at spise hver dag, så ville han hellere have det de andre fik og så alligevel ikke eller også bare leve af guffer og den går jo ikke :).

• #8   17. jan 2011 Hvilke kiks får Gizmo?

Jeg har nemlig taget lever op, men jeg ved ikke, om jeg skal putte dem i ovnen og hvordan? eller koges og hvordan?

• #11   18. jan 2011 Gizmo får alt muligt lige fra forskellige slags tørret kød, kylling, and, lam, okse osv og da jeg ikke er den store fanatiker får han også almindelige hundekiks og bøfstænger :). Han er heldigvis ikke allergihund, noget af det eneste vi holder os fra er Frolic, selvom han elsker dem. får han for mange begynder han og klø.
    Nogen giver kun tørrede godbidder og sådan, men det gør jeg ikke smiley

• #12   18. jan 2011 Nårh ja, Gizmo er ikke så vild med lever medmindre det er i leverpostej eller der der superlækre godbidder en af dem fra træning laver, så det gider jeg slet ikke stå og bøvle med smiley

• #13   18. jan 2011 Tak alle sammen..

jeg har så fået at vide, at jeg skal fodre 1 dag eftermiddag, dagen efter om aften og så dagen efter igen om morgen.. Men i mit hovede, giver det da mere mening, at det er 1 dag eftermiddag, dag 2 morgen og dag 3 aften og så forefra.. Nogen der kan sige for eller i mod?

Palle, hvilke sunde snacks køber du?

Daisie, tak for tippet, nu har jeg tøet kalvelever op, så det tror jeg, at jeg vil prøve senere.. Dem på barfcenteret sagde, at det ikke måtte overstige 75g i ovnen og så skulle det bare ligge i et par timer til det var tørret ud?

når jeg nu lige er startet op, må jeg så stadig godt give dem hunde kiks?

• #15   18. jan 2011 Okay, pga. vægttab så anbefalede RHM-Aalborg at vi forskød maden smiley

• #17   18. jan 2011 Såvidt jeg ved, er det en god idé at lade hunden faste, da dens lever først er i stand til at forbrænde fedt, når mavesækken er 100 % tom.

Hvis man ønsker at faste sin hund er det derfor vigtigt at man slet ikke giver hunden noget i løbet af de 48 timer, som fastedagen, jo egentligt er.. Hvis man alligevel giver hunden mad sent om aftenen før fastedagen og tidligt om morgenen efter fastedagen, så kan man ligeså godt lade være, sådan som jeg ser det.. (Det samme gælder desuden med godbidder!)

Det her med fastedage er ikke kun noget man bruger indenfor råfodrings-kredse.. Hunde på ganske almindelig tørkost har også godt af en fastedag om ugen.

• #19   19. jan 2011 Jeg har lige fået Natures Menu (tror jeg de hedder) De virker go' men de er sikkert også dyre at fodre med..

Jeg har hørt, at der skulle være for meget salt i kylling og skinketern?

• #22   20. jan 2011 Palle: her https://secure.naturesmenu.co.uk/trade_order_home.php og så under Natures Menu - Meat Treats for Dogs smiley og rigtig god idé med at købe tørbarffoder smiley Det vil jeg prøve..

• #23   20. jan 2011 Natures Menu godbidder kan også købes her www.4hotdogs.dk (Se under godbidder og træning!)

Kommentér på:
Endelig startet

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce