{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe i vente :)
  • #1   21. feb 2011 Blir spændende smiley smiley

• #2   23. feb 2011 Det er unødvendigt med 7 parringer blot for at sikre artens overlevelse....
    Jeg tror du er blevet rigtig gost snydt af dine hunde....
    De 5 sidste parringer har de garanteret snuppet for nydelsens skyld.... tsk tsk tsk..... smiler rigtigt lunt lige nu....

Pøj pøj samt held og lykke med både forældrene og hvalpene.... Det er een af Livets store gaver, som du nu venter på at der skal ske...

Jeg er selv midt i det, Fridas 6 hvalpe er 3 uger gamle i dag.... om lidt begynder det rigtig sjove med dem..... Indtil nu har Frida jo bare sørget for deres mad, drikke og rengøring, men nu vil de snart ud af kassen, ud og opleve alle de der spændende ting, som findes uden for fødekassen....

Kig gerne på de billeder som jeg har lagt ud på HG, de er fra fødslen og den første tid indtil nu....

Mvh
    Kent

• #3   23. feb 2011 Ved godt at det slet ikk er nødvendigt med så mange parringer.. vi har aft et kuld hvalpe før - og der var de slet ikk så meget sammen...
    Men uanset, så glæder vi oss viiildt til de små hvalpe kommer til verden smiley

Kommentér på:
Hvalpe i vente :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce