{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Jeg er en pige på 19 år, mig og min kæreste er lige gået fra hinanden efter et meget langt forhold og derfor vil jeg hurtigst muligt gerne finde noget at bo i og jeg har søgt på adskillige hjemmesider efter et sted og bo men desværre uden held.
Så jeg håber at du/i kender nogle der har ledige lejligheder eller huse til leje som jeg muligvis er interesseret i da jeg står uden et sted og bo.

De krav der skal være er:

- At husdyr skal være tilladt da jeg står og har to hunde, en lille hund og en mellem stor hund.
så derfor skal der helst også være en have hvor hundene kan komme ud og rende.

- At huslejen inkl. forbrug skal være på maks 4000 kr. da jeg lige nu kun får udbetalt elev løn da jeg er ved at uddanne mig og har stadig har halvandet år tilbage.

- Arbejder i 9270 Klarup så der skal ikke være for langt for mig og køre på arbejde hver dag. Så det skal være et sted i nordjylland, må gerne ligge på landet eller i nærheden af skov.

- Klar til indflytning hurtigst muligt og der skal helst ikke være en længere lejeperiode på.

- Den skal være på over 40 kvm da jeg har to hunde og vil ikke kunne leve på alt for lidt plads af hensyn til dem.

Er interesseret i stort set alt.


Hilsen Vinnie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges
Kommentér på:
Hjælp søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce